pirko Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg spiser sjokolad, is eller smågodt hver dag. I tillegg til brødmåltider og middager da. Spiser ikke godterier i stedet for vanlig mat...gjør dette noe?, så lenge jeg har høy forbrenning og er slank?..trener også flere ganger i uke...kan dette føre til noen slags sykdommer eller annet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mye lakris kan føre til høyt blodtrykk i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mye lakris kan føre til høyt blodtrykk i alle fall. Og diare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Og diare. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1909348.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Kan formerlig høre at blodårene dine propper seg igjen av fettavleiringer. Hørt om kolesterol, forresten? Hjerteinfarkt av for mye fet mat er ikke uvanlig. Fettet tetter igjen blodårene til slutt, og plutselig løsner en bit og farer rett inn i hjertet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Kan formerlig høre at blodårene dine propper seg igjen av fettavleiringer. Hørt om kolesterol, forresten? Hjerteinfarkt av for mye fet mat er ikke uvanlig. Fettet tetter igjen blodårene til slutt, og plutselig løsner en bit og farer rett inn i hjertet. Det var da fært da!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Neida, spis og kos deg så lenge du kan. Bare pass på tennene. Bare pass på at du ikke plutselig legger på deg. Jeg var sånn som deg før, nå må jeg passe meg jeg som alle andre. (la på meg 25 kg første gang jeg gikk på cipramil) Men jeg unner meg fremdeles litt snop ett par tre ganger i uken da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie83 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Kan formerlig høre at blodårene dine propper seg igjen av fettavleiringer. Hørt om kolesterol, forresten? Hjerteinfarkt av for mye fet mat er ikke uvanlig. Fettet tetter igjen blodårene til slutt, og plutselig løsner en bit og farer rett inn i hjertet. Oisann! Det var vel litt dramatisk? Det kommer an på mengden pirko! Hvis du trener og er slank er det tvilsomt at du har noen voldsomme fettavleireinger i blodårene dine. Alt med måte! Litt is, en sjokolade eller litt smågodt hver dag burde ikke være så farlig hvis den andre maten du spiser er god og sunn...? Kos deg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.