Gjest BekymraKjæreste Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjæresten min har hatt en kul ikke lang fra bryst vorta. Han har en oppfatning om at alt går over. Jeg derimot er bekymra... Kan menn få brystkreft eller cyster i brystet?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, menn kan få brystkreft, men det er relativt sjelden. Sa de på Puls i går. Visstnok kunne brystvorter som plutselig trekkker seg innover være et mulig symptom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Skal jeg tippe, så har han en fettkul der. Menn kan få det temmelig rare steder, har jeg inntrykk av. En fyr jeg kjenner fikk en diger en midt på ryggen! Den stakk ut under huden som en "ball". En enkel sak å skjære den ut hos legen. Var bare å skjære et lite snitt og fiske den ut. He-he, faren min har også hatt en slik fettkul. Gjett hvor den satt? MIDT I PANNEN:-) Det så ut som om han holdt på å få horn! Mutter'n jaget han til lege til slutt, og han kom hjem med et vanlig plaster over stedet kulen hadde sittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.