Gjest k_milla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei. Jeg er en jente på snart 23 år. Helt siden jeg gikk på barneskolen og frem til nå har jeg hatt store problem med meg selv, mitt eget selvbilde og min psykiske tilstand. Jeg varierer veldig i humør, alt fra oppstemt (men aldri skikkelig glad) og til svært deprimert slik at jeg ikke går ut, klarer ikke kle på meg klarer ikke gjøre noe hjemme eller på skolen og blir ofte kald og lite medfølende i disse periodene. I tillegg blir jeg redd for å gå ut og kommer med unnskyldninger for å holde meg inne. Har fått henvisning til psykolog, men det er lang venteliste. Klarer ikke gå til legen for å prøve å fremskynde prosessen, da jeg er redd at han ikke vil forstå, føler meg bare dum og mistenkeliggjort. Jeg er ikke suicidal, men har i senere tid kuttet meg på armen i de tunge periodene.. uansett. Bare lurte, for jeg er i en ganske forvirret tilstand for tiden, er dette en lett depresjon eller er det noe jeg kan forvente går over av seg selv. Det skal være sagt at jeg tidligere har vært innlagt ved psyk. avd. og denne noe forvirrende tilstande jeg finner meg selv i, har nok vart i noen år. Hjelp... Vennlig hilsen meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106787-depresjon-angst-bipolar-lidelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cerruti 1881 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei! Hvis du føler at tilstanden din har forverret seg, eller er uutholdelig, synes jeg du burde ta kontakt med legen din. Vedkommende kan jo hjelpe deg med samtaler ev. medisiner mens du venter. For meg er det ogsa litt "terapi" og lese andres erfaringer og skrive innlegg selv på dette forumet. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106787-depresjon-angst-bipolar-lidelse/#findComment-625800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.