Gå til innhold

På gjensyn- i Norge..........

Anbefalte innlegg

peru1365380364

Hei, alle sammen!

Ja, etter fem år i Peru drar vi om 10 dager til Norge. Og det flotteste av alt det vakre vi har med fra dette landet, er jo våre to små skatter på 1 og 2 år!!!

Takknemligheten er stor og lykken enda større, og det er derfor med svært blandede følelser vi sier farvel til Peru, i denne omgang. Det er uendelig trist å ta farvel med alle våre kjære venner, men samtidig godt å komme hjem så barna våre kan bli kjent med Norge og alle våre kjære!

Så derfor et høytidelig farvel fra meg, som snart må pakke ned dataen, og på gjensyn i Norge!!

Lykke til alle som venter på nye beskjeder, alle som venter på BARN!!!

Vi snakkes!!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106980-p%C3%A5-gjensyn-i-norge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei peru!

Skjønner godt det er med vemod dere nå setter nesa nord/østover. Det er noe helt spesielt med landene man får barn fra, og for dere som har bodd der føles nok dette enda sterkere

...men det er no ikke så verst å bo her på berget heller da ;-)

Velkommen hjem! ...og du, mange takk for koselig hilsen - det varmer ;-)

Gjest krabben

Ha ein kjempegod tur heim, og velkommen hit!

Skal de på Peru-treffet i august?

Eg trur ikkje me kjem til å reisa i år, fordi me

a) er i Peru på det tidspunktet

B) nett har kome heim frå Peru, og dermed treng litt tid på å 'gå oss til' som familie, eller

c) ikkje har fått tildeling enno, og vil synast det er for vanskeleg å omgje seg med alle dei lukkelege småbarnsfamiliane der.

Me håpar på a eller b, og at me kan koma sterkare tilbake til neste år. Og håpar me møtest då!

Skulle de finna på å vera på tur til Vestlandet før den tid, må de ta kontakt - de er velkomen innom når som helst!

Klem,

peru1365380364

Ha ein kjempegod tur heim, og velkommen hit!

Skal de på Peru-treffet i august?

Eg trur ikkje me kjem til å reisa i år, fordi me

a) er i Peru på det tidspunktet

B) nett har kome heim frå Peru, og dermed treng litt tid på å 'gå oss til' som familie, eller

c) ikkje har fått tildeling enno, og vil synast det er for vanskeleg å omgje seg med alle dei lukkelege småbarnsfamiliane der.

Me håpar på a eller b, og at me kan koma sterkare tilbake til neste år. Og håpar me møtest då!

Skulle de finna på å vera på tur til Vestlandet før den tid, må de ta kontakt - de er velkomen innom når som helst!

Klem,

Kjære Krabben!

Takk for hilsen, og takk for velkomst til Norge!!

Å, du som jeg ønsker å få en gladmelding fra dere, jeg har så vondt av at dere må vente og vente........Dere er virkelig i mine tanker!!!!!!

Ja, vi har meldt oss på Perutreffet, og gleder oss veldig til å være med på det, og til å bli kjent med flere Peruvenner i Norge. Det kommer vi til å trenge når vi setter føttene på norsk jord, og savner alle her ute........

Jeg skulle selvfølgelig ønsket å se dere på Perutreffet, men jeg håper også på alternativ A eller B for dere. Så skal vi nok klare å få sett dere, likevel!!! :o)

Mange varme venteklemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...