misjonær Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei! Nokon som har peiling på pulsmålere?? Fekk ein sånn av kona( bør eg ta det som eit hint??) Uansett, nokon som veit kor nøyaktig ein sånn sak er?? Då tenker eg spesielt på målt forbruk av Kcal... Og dersom eg trener 5 ganger i veka (noko eg har tenkt å få til...) og forbrenn ca 500 kcal på stepmaskin ol. + at eg trener med vekter 30-45 min per økt. Er det ein ok treningsmengde? Når målet mitt år å få vekk litt fett og legge på litt muskler??? Nokon som gidder å informere meg litt?? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei, da har du fått deg et fint leketøy! Kona di vil nok at du bruker den når dere er sammen på det heftigste, bare du ikke mister tråden ved å se for mye på tallene! Fra spøk til alvor: Skal du ned i vekt foreslår jeg laaange gåturer, gjerne med kona di og gjerne med staver, så styrker du overkroppen. Ikke så mye studioøkter, eller noen innimellom bare. Etterhvert kan du løpe, og da kommer pulsmåleren til nytte. Hold en fart som gir 50-70 % av maks. puls. Er du 60 er maks.puls kanskje 165. Prøv det også om du orker. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.