Tommy35 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei, etter det jeg har lest her, har du en del erfaring med Fluanxol. Jeg har brukt SSRI mot angst og depresjon i mange år med godt resultat, og sluttet for omtrent 1 år siden. Angsten er fortsatt under kontroll, men jeg sliter litt med manglende motivasjon og følelse av håpløshet. Dette vil av tidligere erfaring rette seg med SSRI, men jeg ønsker ikke å starte en ny runde med det pga. vektøkning. Hva er din erfaring med Fluanxol i denne sammenheng? Hvilken dose/hvor lav dose er effektiv? Bivirkninger? Vektøkning? Til slutt, hvordan virker Fluanxol i hjernen/hvilke neurotransmittere påvirkes? Håper du kan ta deg tid til å svare på dette, jeg har litt tro på Fluanxol i min situasjon nå. Mvh Tommy 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107124-nhd-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-fluanxol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.