Gå til innhold

isb...hvor er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å bli etterspurt her inne.....Jeg er da ikke passiv.....har akkurat vært på ferie med lillegutt.....var hjemme et par dager....før vi reiste på hytta....er nå hjemme igjen....solbrente og fine!

Litt passiv her inne kanskje....men det er bare fordi jeg er litt misunnelig på dere som har det så spennende for tiden.....gleder meg til vi skal i gang med neste runde!!!!!! Og gleder meg til dere får TELEFON fra AF!!!!!!

Ønsker deg lykke til i uka som kommer.....Jeg sender noen ekstra vente-bønner.....det eneste som hjelper!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107161-isbhvor-er-du/#findComment-630440
Del på andre sider

Fyren1365380423

Så koselig å bli etterspurt her inne.....Jeg er da ikke passiv.....har akkurat vært på ferie med lillegutt.....var hjemme et par dager....før vi reiste på hytta....er nå hjemme igjen....solbrente og fine!

Litt passiv her inne kanskje....men det er bare fordi jeg er litt misunnelig på dere som har det så spennende for tiden.....gleder meg til vi skal i gang med neste runde!!!!!! Og gleder meg til dere får TELEFON fra AF!!!!!!

Ønsker deg lykke til i uka som kommer.....Jeg sender noen ekstra vente-bønner.....det eneste som hjelper!!!!!

TAKK!! Herlig å bli solbrennt på nesen!!Herlig med SOOOL!!

Vi har kjøpt campingvogn i dag...regner med at det kan være fint å ha i ventetiden nå i sommer...godt tips!!Så får vi håpe at den blir lite brukt p.g.a snarlig og plotselig avreise!!

Takk for bønner!..det tror jeg på !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107161-isbhvor-er-du/#findComment-630719
Del på andre sider

Er ventebønner av den brune sorten eller den kvite? Funkar kaffebønner? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107161-isbhvor-er-du/#findComment-630729
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...