Gå til innhold

Privat kontra offentlig terapi. Spm til NHD

Anbefalte innlegg

Jeg og frosken diskuterte en natt for en stund tilbake om psykiatriske pasienters status.

Stemmer det med ditt inntrykk at psykiatriske pasienter som går på offentlige poliklinikker blir sett mere "ned på" enn pasienter som går til privat praktiserende.

Kan ikke gjengi vår diskusjon her, til det er den for lang, linker i stedet til tråden:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1695795

mvh

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det vet jeg ikke noe om. Her hvor jeg bor, finnes det knapt annet enn offentlige tilbud.

Jeg synes det er vanskelig å forstå at en skulle bli sett ned på når en velger det som oftest er det faglig beste alternativet.

Det vet jeg ikke noe om. Her hvor jeg bor, finnes det knapt annet enn offentlige tilbud.

Jeg synes det er vanskelig å forstå at en skulle bli sett ned på når en velger det som oftest er det faglig beste alternativet.

Smilefjes til deg, da er vi på linje :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...