Soria Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg trente styrke i går og er skikkelig stiv og støl i lårene i dag. Det jeg lurer på om det er dumt av meg å gå tur i dag da? Bær over med meg og spørsmålene mine. Jeg er helt grønn på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det høres lurt ut det - da får du jo beveget musklene litt og kanskje løst opp litt. Når du har gått tur og blitt litt varm kan du prøve å strekke ut litt. Et godt og varmt bad er jo også bra for stive muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg glemte å si at jeg syklet på ergometersykkel før frokost i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Det høres lurt ut det - da får du jo beveget musklene litt og kanskje løst opp litt. Når du har gått tur og blitt litt varm kan du prøve å strekke ut litt. Et godt og varmt bad er jo også bra for stive muskler. Takk for rådene. Det hørtes ikke dumt ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Gå bare du! Kondisjon er bra:) Jeg går hver dag selv om jeg trener styrke noen dager i uka. Bikkja må ha tur og det er godt å få løst opp i stive muskler. Det du ikke skal gjøre er å trene samme muskelgruppe to dager på rad -sier ekspertene..muskler må hvile og sånn vettu 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Gå bare du! Kondisjon er bra:) Jeg går hver dag selv om jeg trener styrke noen dager i uka. Bikkja må ha tur og det er godt å få løst opp i stive muskler. Det du ikke skal gjøre er å trene samme muskelgruppe to dager på rad -sier ekspertene..muskler må hvile og sånn vettu Takk. Jeg var usikker på om det å gå ville ta for mye på musklene når de allerede var stive av trening, men jeg skjønner nå at tur bare er bra :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.