Gå til innhold

Stiv og støl

Soria

Anbefalte innlegg

Jeg trente styrke i går og er skikkelig stiv og støl i lårene i dag. Det jeg lurer på om det er dumt av meg å gå tur i dag da?

Bær over med meg og spørsmålene mine. Jeg er helt grønn på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres lurt ut det - da får du jo beveget musklene litt og kanskje løst opp litt. Når du har gått tur og blitt litt varm kan du prøve å strekke ut litt.

Et godt og varmt bad er jo også bra for stive muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres lurt ut det - da får du jo beveget musklene litt og kanskje løst opp litt. Når du har gått tur og blitt litt varm kan du prøve å strekke ut litt.

Et godt og varmt bad er jo også bra for stive muskler.

Takk for rådene. Det hørtes ikke dumt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Gå bare du! Kondisjon er bra:)

Jeg går hver dag selv om jeg trener styrke noen dager i uka. Bikkja må ha tur og det er godt å få løst opp i stive muskler. Det du ikke skal gjøre er å trene samme muskelgruppe to dager på rad -sier ekspertene..muskler må hvile og sånn vettu

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå bare du! Kondisjon er bra:)

Jeg går hver dag selv om jeg trener styrke noen dager i uka. Bikkja må ha tur og det er godt å få løst opp i stive muskler. Det du ikke skal gjøre er å trene samme muskelgruppe to dager på rad -sier ekspertene..muskler må hvile og sånn vettu

:)

Takk. Jeg var usikker på om det å gå ville ta for mye på musklene når de allerede var stive av trening, men jeg skjønner nå at tur bare er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...