Gjest grønne øyne Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei. Jeg er en jente på 20 år som tok orfiril en god stund. Deretter sluttet jeg brått ( en form for selvskading ) Nå for ca 2 uker siden begynte jeg igjen på de, i samarbeid med min psykiater. Jeg har vært utsatt for et overgrep da jeg var liten og seksuell trakkasering når jeg var 18 til rundt 19 år. Når jeg nå lukker øynene "ser" jeg vonde ting, svarte eller hvite mennesker og får en følelse av at noen vil "ta meg"... Jeg hører også noen former for stemmer. Men er det ikke bare veldig psyke personer som "hører" slikt? Jeg blir så redd av dette... Kan det være bivirkninger av orfirilen? Men merket ikke noe slik sist jeg tok de. Jeg er livredd for å nevne dette til noen, for at de skal tro jeg er sprø. Har vært innlagt før, og vil helst unngå det igjen. Med tvangsforing og hele pakka. Akkurat nå er jeg sykemeldt fra skolen pga utmattelsesdepresjon. ( kaller behandleren min det ) Så nå får jeg drosje frem og tilbake. Er også plaget med mye hodepine og en del kvalme. ( men det tror jeg er angst ) grønne øyne 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107283-bivirkninger-av-orfiril/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
happy1365380345 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei Hodepine og kvalme kan være bivirkninger ved dette medikamentet. Jeg synes for øvrig at du skal fatte mot å være ærlig å fortelle alt du opplever. Både hva du ser og hører. Slike ting forverrer seg ofte når man blir gående alene med det. Behandleren er jo der for å hjelpe deg nå når du sliter. Vedkommende kan ikke hjelpe deg på riktig måte når du ikke forteller alt. For din egen skyld, forsøk å få fortalt det.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107283-bivirkninger-av-orfiril/#findComment-629108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.