Gå til innhold

Bergensere og omegn? Treff??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fru undrene

Hei og velkommen hjem til Norge!!!

Håper dere er en gjeng som kan møtes i Bergen! Vi skal ha Romerikstreff på tirsdag!!

Vi mailes siden.-

Ha en god helg!

hallo.

Kjempebra tiltak, jeg vil gjerne treffes. Er treffet for alle? Vi er jo ikke kommet så veldig langt, venter svar fra BUFA en av dagnene, men vil gjrne være med.....

God morgen!

Nydelig vaer her i Bergen! :-)

Alle som har lyst og tid til aa vaere med er velkomne! Men spoersmaalet er bare HVOR og NAAR! Har noen et godt forslag?? Tenkte paa Verftet naa naar det er saa deilig og varmt ute.

Hva med torsdag 5.juni ca kl.18.00 - 21.00.

:-)

Sommerklem fra

Annonse

Sitter på jobb(natt!!!)er kjempetrøtt. Måtte bare se innom... Det hadde vært kjekt med et bergenstreff - tenkte du for alle??? Kanskje du hadde tenkt for en bestemt gruppe??? Jeg er med hvis det er aktuellt.

Hilsen fra meg

Kjempekjekt om du kan komme! Hadde vaert saa kjekt aa moete andre i denne ventetiden. Haaper du fikk sove godt etter nattevakten! :-)

Klem fra

hallo.

Kjempebra tiltak, jeg vil gjerne treffes. Er treffet for alle? Vi er jo ikke kommet så veldig langt, venter svar fra BUFA en av dagnene, men vil gjrne være med.....

Hadde tenkt at alle som har lyst, har lov. :-) Det er sikkert ogsaa en fin maate aa bli kjent med andre adoptanter paa. Dessuten er det jo saa fint vaer her!! :-) Haaper vi sees!

Klem fra

Hei!

Flott initiativ! Har veldig lyst til å være med.

Vi venter "tålmodig" på distrikt. Dette er vår andre adopsjon.

Vi snakkes!

Klem fra

Hei ketty!

Har dere ventet lenge? Hvilket distrikt hadde dere tidligere? Burde ha tatt med oversikten til nedtelling, men glemte det i oppstyret med reisen hit! Vi maa oppdatere politiattestene, og det kan bare gjoeres herfra.

Haaper vi kan treffes snart!

Klem fra

Eg é med, men torsdag passer fryktelig dårlig... Nevøen min skal spille skoleteater for første gang, og det må man jo få med seg ;o)

Ja, det maa du!! :-) Hvilken dag er bra for deg? Passer en fredag bedre kanskje?? Er ikke vant med aa organisere saant! :-) Hva med torsdag 12.juni??

Er aapen for forslag!! :-)

Klem

Annonse

??

Klem fra

Hei

Vi bor like utenfor Bergen og jeg kunne gjerne tenke meg å treffe dere.Er det fastsatt dato?

Vi venter på godkjenning fra ICBF.Vi var i Colombia i 2001, da fikk vi en jente på 2,4år, trodde det skulle være lettere å vente denne gangen, men den gang ei!!

Hei!

Flott initiativ! Har veldig lyst til å være med.

Vi venter "tålmodig" på distrikt. Dette er vår andre adopsjon.

Vi snakkes!

Klem fra

Hei du!

Kanskje vi treffes på Verftet da?? Det hadde vært kjekt!!!

Har nattevaktshelg...i dette nyyydelige været:-((

Håper dere har det bra - krysser fingrene for at det skjer noe snart!!!

Hilsen fra meg

??

Klem fra

Torsdag 12. juni passer flott!

Vi ble godkjent i Colombia 24. januar (sendte papirene bort i midten av oktober), og venter nå veldig spente på distrikt.

Sist gang var vi i Medellin. Der reiser vi mer enn gjerne tilbake, men det hadde også vært spennende å få oppleve et annet distrikt.

Gleder meg til å treffe dere.

Klem fra

Torsdag 12. juni passer flott!

Vi ble godkjent i Colombia 24. januar (sendte papirene bort i midten av oktober), og venter nå veldig spente på distrikt.

Sist gang var vi i Medellin. Der reiser vi mer enn gjerne tilbake, men det hadde også vært spennende å få oppleve et annet distrikt.

Gleder meg til å treffe dere.

Klem fra

Hei

Er 12.juni en avtale?

Er det på Verftet?

Klokken?

Hilsen en som må ha alt inn med skje!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...