Gå til innhold

Jeg trenger noen oppmuntrende ord..

Anbefalte innlegg

Gjest slitne meg..

Er så sliten og lei og trenger så sårt litt motivasjon til å fortsette å kjempe..

Sliter med angst og spiseforstyrrelser. Og pendler mellom å spise tonnevis av mat eller ingenting.

Hver dag er en evig kamp..går til psykolog,men krigen inni meg synes ikke å bli lettere..

Kan noen vær så snill si til meg at jeg kan gå ned i vekt hvis jeg spiser 1200 kalorier om dagen når jeg trener 2 timer pr dag?

Jeg er 25 kilo overvektig pga tvangsspising..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107319-jeg-trenger-noen-oppmuntrende-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg..

Først og fremst vil jeg si at det er lys i tunnellen, det er fullt mulig å bli frisk. :)

Hvis du har et vektproblem i tillegg til dine psykiske plager bør du spørre om å få henvisining til dietetiker eller kostholdsekspert.

Da kan dere sammen lage en plan for hvordan du skal gå ned i vekt samtidig som du må lære å få et normalt forhold til mat.

1200 kalorier pr dag er svært lite, spesielt om du trener hardt i 2 timer.

Når du spiser så lite så er det fort gjort at du får godtesug og dermed skeier ut.

Om du spiser ofte, sunt og i passe mengder holder blodsukkeret seg jevnt og du vil ikke få slike kick. (I hvertfall ikke fysisk)

Har du sett disse sidene?

http://www.iks.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...