Gå til innhold

Lenge leve KOSS & Co.


jul_hansen

Anbefalte innlegg

Dette skulle egentlig stå under: Nå er jeg f*** meg drittlei!! innlegget. Men jeg mener dette kan bli en egen diskusjon.

Hvis KOSS er såååååå stor motstander av AAS, hvorfor brukte han da under sin karriere et trenings program som uten tvil er skrevet av og for brukere av AAS???

Samme da Shampo fikk sin første sjanse i NHL. Da uttalte han i et intervju at han hadde trent to timer hver dag i sommer ferien. På disse to månedene hadde han økt 3-4 kg muskler og samtidig fått lavere fettprosent !!! Det lar seg ikke gjøre uten...!!! Snart står han vel fram som supermotstander han også?

Koss og Norge burde få gullmedaljen i DOBBELTMORAL!!!

DO AS I SAY, NOT AS I DO :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skulle egentlig stå under: Nå er jeg f*** meg drittlei!! innlegget. Men jeg mener dette kan bli en egen diskusjon.

Hvis KOSS er såååååå stor motstander av AAS, hvorfor brukte han da under sin karriere et trenings program som uten tvil er skrevet av og for brukere av AAS???

Samme da Shampo fikk sin første sjanse i NHL. Da uttalte han i et intervju at han hadde trent to timer hver dag i sommer ferien. På disse to månedene hadde han økt 3-4 kg muskler og samtidig fått lavere fettprosent !!! Det lar seg ikke gjøre uten...!!! Snart står han vel fram som supermotstander han også?

Koss og Norge burde få gullmedaljen i DOBBELTMORAL!!!

DO AS I SAY, NOT AS I DO :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Med den trenings mengden han hadde, ville han ha blitt en overtrent utbrent liten pingle uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Med den trenings mengden han hadde, ville han ha blitt en overtrent utbrent liten pingle uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Sløvt blikk. p.g.a. insulin bruk og lange intervju uten matservering!!!

Lavt blodsukkernivå pån Koss ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke si at Koss ikke var rein, men han viste i alle fall alle tegn på å ikke være det!

Han hadde en enormt bra framgang over kort tid, han var "sjuk" i lang tid før OL, de konkurransene han deltok i endte med elendige reslultater, mao, han blei ikke dopingtestet. Itillegg er dopingtestene bedre idag, så det var lett å lure testene på den tiden der.

Så deltar han i OL og ikke bare vinner alt, men vinner vannvittig overlegent...

Eks dama hans blei dopingtatt, og da støttet han opp og mente at hun aldri hadde brukt noe, var blitt lurt osv...

Koss er rett og slett en forbanna hykler, men jeg skal selvsagt ikke påstå at han har brukt doping, vet jo ikke akkurat mye om det (sier jeg veldig politisk korrekt) :)

Sløvt blikk. p.g.a. insulin bruk og lange intervju uten matservering!!!

Lavt blodsukkernivå pån Koss ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette _vet_ dere selvfølgelig, her er intet basert på spekulative rykter og oppspinn fra media?

All deres avsky baseres utelukket på fakta og dokumenterte sannheter?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette _vet_ dere selvfølgelig, her er intet basert på spekulative rykter og oppspinn fra media?

All deres avsky baseres utelukket på fakta og dokumenterte sannheter?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette _vet_ dere selvfølgelig, her er intet basert på spekulative rykter og oppspinn fra media?

All deres avsky baseres utelukket på fakta og dokumenterte sannheter?

Eller?

Hvis en trener som en bruker uten å bruke, blir en: overtrent, liten og tynn.

Koss trente som en bruker og ble stor og sterk;o)

Alle som vet en ting eller to om trening, vet at Koss sitt treningsopplegg IKKE er det mest effektive hvis en ikke bruker. Hvis en bruker derimot er det et kanonprogram. Tror du ikke Koss også vet dette???

Her kom faktaene. Dra dine egne konklusjoner(Tenk selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette _vet_ dere selvfølgelig, her er intet basert på spekulative rykter og oppspinn fra media?

All deres avsky baseres utelukket på fakta og dokumenterte sannheter?

Eller?

Hvis en trener som en bruker uten å bruke, blir en: overtrent, liten og tynn.

Koss trente som en bruker og ble stor og sterk;o)

Alle som vet en ting eller to om trening, vet at Koss sitt treningsopplegg IKKE er det mest effektive hvis en ikke bruker. Hvis en bruker derimot er det et kanonprogram. Tror du ikke Koss også vet dette???

Her kom faktaene. Dra dine egne konklusjoner(Tenk selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

Med den trenings mengden han hadde, ville han ha blitt en overtrent utbrent liten pingle uten.

Hei!

Er det noe sted man kan lese om Koss sitt treningsprogram og mengde under den tida du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Ledbetter

Med den trenings mengden han hadde, ville han ha blitt en overtrent utbrent liten pingle uten.

Hei!

Er det noe sted man kan lese om Koss sitt treningsprogram og mengde under den tida du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noe sted man kan lese om Koss sitt treningsprogram og mengde under den tida du snakker om?

Vet ikke. Så det på sportsrevyn for mange år siden. Hadde jeg husket detaljene, skulle der fått dem. Han trente i alle fall låra i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noe sted man kan lese om Koss sitt treningsprogram og mengde under den tida du snakker om?

Vet ikke. Så det på sportsrevyn for mange år siden. Hadde jeg husket detaljene, skulle der fått dem. Han trente i alle fall låra i timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg skal ikke påstå verken det ene eller andre, om Koss har jukset eller ikke, det er det kun han selv som sikkert vet. Det som er sikkert er at det er ikke mulig å utfra et treningsprogram anslå om noen bruker doping eller ikke. Så lenge treningsmengden står i stil til treningstilstanden, vil et program gi resulater.

De fleste forstår ikke hvor enormt treningsgrunnlaget er, hos toppidrettsutøvere på dette nivået. Koss & gutta satt på skolen i klasserommet i timene uten stol. Dvs. de satt på huk i timene og trenet statisk.

Koss kjørte rundt 10-12 sett på beintreninga si (mener det var det), og husker at han avsluttet med 20 reps på 190 kg. Dette er meget bra, men fortsatt resultater som fint kan oppnås med naturlig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg skal ikke påstå verken det ene eller andre, om Koss har jukset eller ikke, det er det kun han selv som sikkert vet. Det som er sikkert er at det er ikke mulig å utfra et treningsprogram anslå om noen bruker doping eller ikke. Så lenge treningsmengden står i stil til treningstilstanden, vil et program gi resulater.

De fleste forstår ikke hvor enormt treningsgrunnlaget er, hos toppidrettsutøvere på dette nivået. Koss & gutta satt på skolen i klasserommet i timene uten stol. Dvs. de satt på huk i timene og trenet statisk.

Koss kjørte rundt 10-12 sett på beintreninga si (mener det var det), og husker at han avsluttet med 20 reps på 190 kg. Dette er meget bra, men fortsatt resultater som fint kan oppnås med naturlig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...