Gå til innhold

Lenge leve KOSS & Co.


jul_hansen

Anbefalte innlegg

Hvis en trener som en bruker uten å bruke, blir en: overtrent, liten og tynn.

Koss trente som en bruker og ble stor og sterk;o)

Alle som vet en ting eller to om trening, vet at Koss sitt treningsopplegg IKKE er det mest effektive hvis en ikke bruker. Hvis en bruker derimot er det et kanonprogram. Tror du ikke Koss også vet dette???

Her kom faktaene. Dra dine egne konklusjoner(Tenk selv).

Alt du sier, _kan_ være sant, men det _vet_ du vel ikke?

Det er dine påståtte indisier og ikke fakta, som du begrunner det med, og da er det ingenting annet enn onsinnede rykter du sprer. Og hva jeg mener om det, vil jeg ikke skrive her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis en trener som en bruker uten å bruke, blir en: overtrent, liten og tynn.

Koss trente som en bruker og ble stor og sterk;o)

Alle som vet en ting eller to om trening, vet at Koss sitt treningsopplegg IKKE er det mest effektive hvis en ikke bruker. Hvis en bruker derimot er det et kanonprogram. Tror du ikke Koss også vet dette???

Her kom faktaene. Dra dine egne konklusjoner(Tenk selv).

Alt du sier, _kan_ være sant, men det _vet_ du vel ikke?

Det er dine påståtte indisier og ikke fakta, som du begrunner det med, og da er det ingenting annet enn onsinnede rykter du sprer. Og hva jeg mener om det, vil jeg ikke skrive her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wonderer

Lengdeløp på skøyter har et så dårlig nivå i forhold til andre idretter at å hevde at Koss skal være dopet er å ta i. Å være "supermenneske" i en idrett som stort sett har fortonet seg som en landskamp mellom Norge og Nederland er ikke akkurat noen bragd.

Men å henge seg på en så usakelig debatt som å nekte kosttilskudd er å ta i. Selv har jeg vært på et foredrag med Bjørn Kjeldsen, en som har vært brukt av olympiatoppen før OL94 og som i sitt foredrag hevdet at Koss alltid hørte på han i alle kostspørsmål. Utrolig nok handlet foredraget utelukkende om hvor bra det er å basere kosten på kosttilskudd, eller som Kjeldsen sa: fullverdig kost!

Enten er Kjeldsen en løgner, eller så har han gått inn i en psykose eller blitt totalt omvendt. Ellers så har Koss vært gjenstand for samme omvendelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...