Gå til innhold

Slankepiller

Tina40

Anbefalte innlegg

Jeg er en evig skeptiker, men likevel nysgjerrig og lett fristet. Hva sier legen til påstandene om effektiviteten hos Wellex? Se http://www.wellex.no

Er dette troverdig, eller et nytt forsøk på å trekke penger ut av mennesker med et dårlig selvbilde fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Hold deg langt unna. Venninna mi meldte seg ut for flere måneder siden, men hun får fortsatt purringer og varsel om inkasso. Hun er kjempeirritert på de, og pillene hadde ikke noe effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev faktisk en liten analyse av dette produktet for en tid tilbake. Her er den:

Her er helt sikkert noe for mange av dere. Jeg fant dette på solsiden nå, og det ser virkelig ut som et vindunderpreparat:

http://www.wellex.no/

Annonsen starter som vanlig med nedverdigende omtale av alle andre slankeprodukter, noe som resulterer i at man selvsagt forstår at denne er troverdig. Henvisning til en lege som helt sikkert ikke får prosenter av salget og som selvsagt anbefaler produktet, hjelper også. Diverse tester fra utlandet, som selvsagt skal underbygge påstanden om hvor suverent dette produktet er, er også lagt med (for de som har litt greie på sånt så vet man at utenlandske undersøkelser er noe man bør stole på når det gjelder produktinformasjon og vitenskapelige tester).

Det hyggelige her er også at produktet lover en relativt moderat vektnedgang, slik at man forstår at dette er noe man kan stole på.

Ca 8.7 % vektnedgang per år, hvorav 70 % er fett (resten er muskler og vann).

Dette betyr for en jente på 70 kg at hun vil gå ned ca 6 kg i året. Det høres jo fornuftig og ikke for rabiat ut. Ikke på noen måte. Av dette er 70 % fett, altså rett over 4 kg.

4 kg nedgang per år. Ikke dårlig!

Annonsen sier fint lite om hva produktet inneholder annet enn at det er naturlig og uskadelig, men de virker veldig seriøse.

For dette betaler man nesten 800 kroner (inklusive porto på 69 kroner) annenhver mnd. Altså nesten 4800 kroner i året.

Dette vidunderet vil sørge for at du blir kvitt drøye 4 kg fett (dersom du veier 70 kg), og du anbefales også å mosjonere litt ved siden av for å oppnå maksimal effekt.

Altså: Forutsatt at produktet fungerer som det skal, noe som ikke er tvilsomt i hele tatt, så vil du, for 4800 kroner per år, miste 4 kg fett.

Dette er bare så vidt over hva et SATS medlemsskap koster, man slipper å bli svett, kan kose seg med litt majones, og vi kan dermed konkludere med at vi her snakker om et røverkjøp!

Er jeg ikke snill som anbefaler slike vidunderlige produkter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neiikkenå

De ble forsøkt her i huset. Ingen virkning. Meldte oss dermed ut. Får fremdeles tabletter selv etter mange henvendelser.

ARGH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Tok imot gratispillene, gikk ned et par kilo, men spiste sundt og mosjonerte som en gal. Gadd ikke ta piller hele tiden, så jeg sluttet med de og har fremdeles wellex pakker liggende som venter på returlappen de skulle sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-wellex

Tok imot gratispillene, gikk ned et par kilo, men spiste sundt og mosjonerte som en gal. Gadd ikke ta piller hele tiden, så jeg sluttet med de og har fremdeles wellex pakker liggende som venter på returlappen de skulle sende.

Hvor lenge har du ventet på lappen? Jeg ringte idag...siden jeg fikk en pakke enda jeg har meldt meg ut. Fikk beskjed om at returlappen kom i posten om ca. 1 uke.

Dersom du har ventet lenge...er du ikke redd for inkasso på ubetalte regninger osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angela1365380318

Hvor lenge har du ventet på lappen? Jeg ringte idag...siden jeg fikk en pakke enda jeg har meldt meg ut. Fikk beskjed om at returlappen kom i posten om ca. 1 uke.

Dersom du har ventet lenge...er du ikke redd for inkasso på ubetalte regninger osv?

Fikk en pakke, meldte meg ut, fikk en til og sendte den tilbake, fikk innkassovarsel på den jeg hadde sendt tilbake (betalte tilogmed 50 kr i porto!!) ringte de og saken var ute av verden.

Bestilte også en pakke i kjæresten min sitt navn og adresse, meldte meg ut, fikk ny pakke, sendte mail etter returlapp, de sa de skulle sende men har ikke hørt noe fra de siden. Dette er langt over en uke siden, minst fire..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...