Gå til innhold

veit ikke lenger hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

var på dagsenteret i dag og der snakka jeg med han jeg har kontakt med i psykiatri tjenesten i komunen. han vil at jeg skal bli tvangs innlagt og skulle ringe psykiateren min i dag. veit ikke om han fikk tak i henne for jeg har ikke hørt no. jeg veit at hun helst ikke vil legge meg inn på tvang men er redd for at han skla overtale henne.

på en måte hadde det vært greit å bli lagt inn men jeg klarer ikke gjøre det frivillig og de veit at jeg bbare skriver meg ut når det har gått et par dager fordi jeg ikke klarer å være der og fordi jeg er flink til å "manipulere" pleierne og legene til å gjøre det jeg vil.

derfor mener han at jeg bør være der på tvang. for at de skal kunne holde meg tilbake.

har det ikke så veldi bra for tia og tenker mye på hvordan jeg skal få skada meg mest mulig. derfor veit jeg at det beste hadde vært å være innlagt men jeg fikser det bare ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107568-veit-ikke-lenger-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hva er det du ikke fikser med å være innlagt?

Hvis du går rundt å tenker på å skade deg selv når du ikke er innlagt så bør du jo få hjelp. Skjønner at det kan være vanskelig å vite hva du egentlig vil, men bør du ikke stole på behandleren din at han vil ditt beste?

Mvh

Hva er det du ikke fikser med å være innlagt?

Hvis du går rundt å tenker på å skade deg selv når du ikke er innlagt så bør du jo få hjelp. Skjønner at det kan være vanskelig å vite hva du egentlig vil, men bør du ikke stole på behandleren din at han vil ditt beste?

Mvh

fikser ikke det å være innelåst

selv om jeg veit at jeg trenger det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...