Soria Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Sånn har jeg trent de siste to dagene (med to-kilos vekter): Mandag: Stående øvelse for armens forside 12 rep x 3 ( biceps ) Stående øvelse for armens bakside 12 rep x 2 (triceps ) Stående skulderpress 12 x 2 ( triceps ) Stående roøvelse 12 x 2 ( rygg ) Stående skulderøvelse 12 x 1 ( skulder - midtre del ) Tirsdag: tåhev 12 x 3 knebøy 12 x 3 utfall 12 x 2 flyes 12 x 3 Har prøvd å tilpasse det jeg har funnet her, men mye er apparater og jeg må finne ut hva det blir med vekter. Jeg roter vel litt med hva jeg burde trene når også. Hva burde jeg trene når? Hvilke øvelser burde jeg velge? Hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Kjør pressøvelsene den ene dagen, og draøvelsene den andre. Det betyr; Bryst, Skuldre, triceps. Og rygg,biceps. (evt.en egen dag for bein. (f.eks dag2, mellom press- og draøvelsene, så hviler overkroppen en dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Kjør pressøvelsene den ene dagen, og draøvelsene den andre. Det betyr; Bryst, Skuldre, triceps. Og rygg,biceps. (evt.en egen dag for bein. (f.eks dag2, mellom press- og draøvelsene, så hviler overkroppen en dag. Tenk at det skjønte jeg. Takk for svaret :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tenk at det skjønte jeg. Takk for svaret :-) Du bør i hvert fall starte med des tørste muskelgruppene i hver økt, altså knebøy først, bryst først. Mage og biceps kan komme til slutt, rygg, skuldre i midten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.