Gå til innhold

Er jeg helt på jordet?

Soria

Anbefalte innlegg

Sånn har jeg trent de siste to dagene (med to-kilos vekter):

Mandag:

Stående øvelse for armens forside 12 rep x 3 ( biceps )

Stående øvelse for armens bakside 12 rep x 2 (triceps )

Stående skulderpress 12 x 2 ( triceps )

Stående roøvelse 12 x 2 ( rygg )

Stående skulderøvelse 12 x 1 ( skulder - midtre del )

Tirsdag:

tåhev 12 x 3

knebøy 12 x 3

utfall 12 x 2

flyes 12 x 3

Har prøvd å tilpasse det jeg har funnet her, men mye er apparater og jeg må finne ut hva det blir med vekter. Jeg roter vel litt med hva jeg burde trene når også.

Hva burde jeg trene når? Hvilke øvelser burde jeg velge?

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Kjør pressøvelsene den ene dagen, og draøvelsene den andre. Det betyr; Bryst, Skuldre, triceps.

Og rygg,biceps. (evt.en egen dag for bein. (f.eks dag2, mellom press- og draøvelsene, så hviler overkroppen en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør pressøvelsene den ene dagen, og draøvelsene den andre. Det betyr; Bryst, Skuldre, triceps.

Og rygg,biceps. (evt.en egen dag for bein. (f.eks dag2, mellom press- og draøvelsene, så hviler overkroppen en dag. :)

Tenk at det skjønte jeg. Takk for svaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskeldamen

Tenk at det skjønte jeg. Takk for svaret :-)

Du bør i hvert fall starte med des tørste muskelgruppene i hver økt, altså knebøy først, bryst først. Mage og biceps kan komme til slutt, rygg, skuldre i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...