Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat lest ferdig en bok som gjorde sterkt inntrykk. Det er kanskje ikke superaktuelt, men det er litt om adopsjon og...

Den handler om en 14 åring som har et meget tragisk liv og en ulykkelig bakgrunn. Hun blir gravid etter et overgrep og bestemmer seg tilslutt for å adoptere bort barnet.

Boka er amerikansk så vi får følge henne i jakt på "perfekte foreldre" til barnet sitt.

Boka er skrevet som hennes dagbok og hun er tross alt meget opptimistisk.

Det er en trist skjebne som gjør et par ufrivillige barnløse til foreldre.

Den satte hvertfall en del tanker igang hos meg om hva mammaen til mitt fremtidige barn skal gjennom.

Boka heter Thumbelina og er skrevet av Andres Koenig. Jeg har lest den på engelsk og da var forlagetScribner - vet ikke om den finnes på norsk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107728-har-lest-en-bok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...