Gå til innhold

Are your Sims famous??

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Oh yeah! Jeg er så hekta at jeg kunne ikke vente med å kjøpe den nye tilleggspakken..

Men nå begynner jeg allerede å bli lei (etter ca en uke), for Billy og Inez blir aldri mer berømt enn til 3 stjerner.

Kommer meg f''' ikke videre ved å spille inn album eller stå badedraktnmodell. Får jo spørsmål om hvordan man vil posere, og velger man feil rekkefølge er det på huet og ræva ut.

Og dessuten.. de får med en gang en slik gal beundrer som løper i hælene på dem overalt, hopper og spretter rundt dem som en tulling. Bra det fins en butler til gi ham en ørefik.

Hjølp mei...?? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke Sims famous ennå...

MEN jeg går og sikler på spillet. Har ikke engang grunnpakken, så det blir vel det første i såfall. Men til spørsmålet mitt; gidder du å si noen korte ord om spillet før jeg går til invisteringen?

IIIIIIK jeg å vil ha jo!!!!

Men jeg har ALLE packene!!!

Må bare få datan opp å gå først!!! :((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-633140
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Jeg kjøpte det igår.. Men, fikk heller ingen stjerner.. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få de?? Kan du fortelle emg? :)

Du må få deg en agent. Det får du gjennom det nye bilaget til morgenavisen. Der kan du også lese om hvilke kjendiser som er hot.

Når du har en agent og satser på en karriere som superstjerne kan du ikke ha vanlig jobb i tillegg. Så det lønner seg å legge opp litt penger først eller ha en velutdannet samboer som kan fø på deg. :-)

Du reiser til Studiostaden (jeg har spillet innstallert på svensk) ved å velge "ring taxi" på telefonen. Da kommer det en bil og plukker deg opp.

I studiostaden bør du finne ut hvem de andre menneskene er, og hilse på dem du gjenkjenner fra kjendislista i avisa. Ikke håndhils, bare vink.. de er litt sånn høye på pæra ofte.. :-) Men på den måten får du dem inn i telefonboka di og kan ringe dem for å bli venner.

I studiostaden er det ulike ting å gjøre for å komme seg fram. I begynnelsen kan du bare gå på scenen og synge karaoke eller gjøre stand up. Pass på at det er noen andre i rommet som kan høre på deg, ellers nytter det ikke.

Når du har rykket opp et stjernenivå kan du utvide til å gjøre "trykt reklame". Du må finne et sted hvor de har et lerret, og klikke på det. Det er ikke alltid fotografen (Andy Warhol, faktisk..!)liker det du gjør, men etter noen opptredener hopper du enda et hakk opp og kan spille inn tv-reklame. (Det står i den lille manualen som følger med spillet hva du kan gjøre når du har en, to, to og en halv stjerne, osv.)

Det lønner seg aller først å gå direkte inn i studiostaden fra naboskapsbildet, uten å ha med noen sim. Da kan du bygge om studioene og kanskje plassere litt flere ting på en plass. Det tar mye energi å reise fra sted til sted. Putt inn et vanlig badekar i spa'ene, og pass på at det er nok doer og et buffetbord der. Du må være på topp for å lykkes med det du gjør.

I tillegg må du skaffe deg venner, både kjente og ukjente. Jeg får alltid en besatt beundrer i hælene, og skjønner ikke hvordan jeg skal unngå det. Har lest at det er et resultat av at simen har neglisjert sine fans..

Sånn, det var vel det jeg kunne bidra med så langt. Men jeg er hekta og da, så det er blitt noen timer foran pc'en.... :-) Gi meg tips tilbake da, når du finner ut av det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-633996
Del på andre sider

Annonse

Gjest lis@bet

Hei.

Jeg har den pakken,men jeg kan ikke hjelpe deg.

Jeg har ikke fått noen stjerner ennå.

Hvordan fikk du de første?

Jeg har agent,men jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i han(ringe han)

Du må få deg en agent. Det får du gjennom det nye bilaget til morgenavisen. Der kan du også lese om hvilke kjendiser som er hot.

Når du har en agent og satser på en karriere som superstjerne kan du ikke ha vanlig jobb i tillegg. Så det lønner seg å legge opp litt penger først eller ha en velutdannet samboer som kan fø på deg. :-)

Du reiser til Studiostaden (jeg har spillet innstallert på svensk) ved å velge "ring taxi" på telefonen. Da kommer det en bil og plukker deg opp.

I studiostaden bør du finne ut hvem de andre menneskene er, og hilse på dem du gjenkjenner fra kjendislista i avisa. Ikke håndhils, bare vink.. de er litt sånn høye på pæra ofte.. :-) Men på den måten får du dem inn i telefonboka di og kan ringe dem for å bli venner.

I studiostaden er det ulike ting å gjøre for å komme seg fram. I begynnelsen kan du bare gå på scenen og synge karaoke eller gjøre stand up. Pass på at det er noen andre i rommet som kan høre på deg, ellers nytter det ikke.

Når du har rykket opp et stjernenivå kan du utvide til å gjøre "trykt reklame". Du må finne et sted hvor de har et lerret, og klikke på det. Det er ikke alltid fotografen (Andy Warhol, faktisk..!)liker det du gjør, men etter noen opptredener hopper du enda et hakk opp og kan spille inn tv-reklame. (Det står i den lille manualen som følger med spillet hva du kan gjøre når du har en, to, to og en halv stjerne, osv.)

Det lønner seg aller først å gå direkte inn i studiostaden fra naboskapsbildet, uten å ha med noen sim. Da kan du bygge om studioene og kanskje plassere litt flere ting på en plass. Det tar mye energi å reise fra sted til sted. Putt inn et vanlig badekar i spa'ene, og pass på at det er nok doer og et buffetbord der. Du må være på topp for å lykkes med det du gjør.

I tillegg må du skaffe deg venner, både kjente og ukjente. Jeg får alltid en besatt beundrer i hælene, og skjønner ikke hvordan jeg skal unngå det. Har lest at det er et resultat av at simen har neglisjert sine fans..

Sånn, det var vel det jeg kunne bidra med så langt. Men jeg er hekta og da, så det er blitt noen timer foran pc'en.... :-) Gi meg tips tilbake da, når du finner ut av det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-633997
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Jeg er ikke Sims famous ennå...

MEN jeg går og sikler på spillet. Har ikke engang grunnpakken, så det blir vel det første i såfall. Men til spørsmålet mitt; gidder du å si noen korte ord om spillet før jeg går til invisteringen?

Spillet er avhengighetsdannende... :-)

Søk på The Sims så får du opp masse sider, både offisielle og uoffisielle. Det er også skrevet en del her inne etterhvert.

Det handler rett og slett om å styre Sim-folk. Lage familier, bestemme personlighet og hvilke klær de skal ha på seg, hva de skal gjøre, karriere, kjærlighet og venner. Du bygger og innreder hus med ulike typer gulv, veggmaling, innredning og masse sprø saker som Simmene blir i godt humør av.

Men Simmene må altså jobbe og tjene penger for å få råd til å kjøpe tingene, de må også betale regninger som kommer i posten hver 3. dag.

Som du sier må du ha grunnpakken først, og det står litt info i en folder som følger med. Ha det kult! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-634001
Del på andre sider

Hei.

Tusen takk for at du forklarte så godt.

Jeg har nå fått 2 stjerner.

Bare litt synd at man mister sjerner etter hvert hvis man ikke er ofte nok i filmbyen.

Gleder meg når jeg har fått 5 stjerner.

Hvor mange har du fått til nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-637640
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Hei.

Tusen takk for at du forklarte så godt.

Jeg har nå fått 2 stjerner.

Bare litt synd at man mister sjerner etter hvert hvis man ikke er ofte nok i filmbyen.

Gleder meg når jeg har fått 5 stjerner.

Hvor mange har du fått til nå?

Hei! Har bare kommet meg opp til 3 stjerner, og navnet dukket opp som nr ti på lista over hotte kjendiser, gitt.

Men falt ganske raskt ned på to og en halv. Det er vanskelig å spille inn album eller stå modell, siden du må velge rett kombinasjon av hvordan du vil opptre.. og jeg aner ikke om den kombinasjonen er tilfeldig eller hva, får det ihvertfall ikke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107749-are-your-sims-famous/#findComment-644469
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...