Gå til innhold

hvor er ungdomsforum for adopterte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her på dol finner du nok ikke noe eget ungdomsforum om adopsjon. Men adopterte ungdommer er derimot svært velkomne til å delta i diskusjonen her på forum for adopsjon;-)

Ellers vet jeg foreløpig bare om følgende norske adopsjonsside for ungdom laget av og for adoptert ungdom: http://groups.msn.com/Adopsjon/homepage

Jeg anbefaler den på det varmeste!

Hilsen fra

Her på dol finner du nok ikke noe eget ungdomsforum om adopsjon. Men adopterte ungdommer er derimot svært velkomne til å delta i diskusjonen her på forum for adopsjon;-)

Ellers vet jeg foreløpig bare om følgende norske adopsjonsside for ungdom laget av og for adoptert ungdom: http://groups.msn.com/Adopsjon/homepage

Jeg anbefaler den på det varmeste!

Hilsen fra

Hei Mamta :o)

så du har skrevet noe av det samme som jeg hadde tenkt å skrive =)

Hjertlig takk for anbefaling=)

Siden Mamta oppga linken til er en side som jeg og en venninne har laget sammen. Det er også mulighet til diskusjoner der inne. Alle adopterte eller andre i forb, med adopterte er velkommen inn :o)

Du kan kanskje sjekke ut siden og se om den er noe for deg?

Klem fra,

Annonse

Selv om det ikke er noe eget ungdomsforum for adopderte, så hadde det ikke akkurat skadet med flere ungdommmer her!!!

Det er jo mange av oss her inne som enda er i ungdommen, da, men vi er jo ikke adopterte ;o)

Neida Leenie, du har rett i at det ikke er så mange adopterte som er aktive her inne. Men det er jo greit at dere som er her, holder stand i alle fall :-)

Beste hilsen fra

Hvorfor skulle vi gidde å skrive med dere???

Maria

Nei, hvorfor skulle du gidde å skrive med andre unge adopterte når du nettopp etterlyste et ungdomsforum for adopterte...

Har du tenkt over at du kanskje ikke er den eneste som er adoptert, og ikke adoptivforelder på forumet?

Selv hører jeg overhodet ikke hjemme her, bare kjeda meg og fant på å svare...

;-)

Jeg vil oppfordre alle unge adopterte som kommer hit til å være aktive her inne.

Her er utrolig flotte mennesker i alle aldre,som utgjør et flott felleskap :)

Vet ikke om det er så mange adopterte ungdommer her inne,men det er jo flott å kunne utveksle erfaringer med mennesker i forskjellige aldersgrupper

Mitt synspunkt iallefall :o)

Klem fra,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...