Laukers2000 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har fått en strekk på forsiden av låret, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre litt raskere. Eventuellt om det er ting jeg ikke bør gjøre. Skal jeg ise, varme, sykle, ta piller, hvile og hvor lang tid kan det ta før det er bra igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du skal kun ise rett etter skaden er skjedd. Nå må du holde det varmt, og le det hvile. etterhvert kan du belaste låret svært lett osv.fremover 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du skal kun ise rett etter skaden er skjedd. Nå må du holde det varmt, og le det hvile. etterhvert kan du belaste låret svært lett osv.fremover Ja, nå må du bare hvile. Beste medisin det. Men Jake, kan du forklare hvorfor man skal ise ned etter et uhell? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ja, nå må du bare hvile. Beste medisin det. Men Jake, kan du forklare hvorfor man skal ise ned etter et uhell? Dett er jo fordi blodet vil strømme mindre til, og nervene lammes, smertene blir mindre , og det sprer seg ikke like mye som når musklaturen er varm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Dett er jo fordi blodet vil strømme mindre til, og nervene lammes, smertene blir mindre , og det sprer seg ikke like mye som når musklaturen er varm Og hvorfor blir et skadet området varmt og hovent fra naturens side? Jo, fordi da kommer det masse repsrasjonsceller med blodet som ordner opp i skaden. Men så tar vi mennesker å iser det ned, hvilket minsker blod(reperasjonsceller) til skadestedet............. Så hvis ikke personen er feks under en kamp hvor han/hun må fortsette å spille så godt som mulig burde ikke is brukes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Og hvorfor blir et skadet området varmt og hovent fra naturens side? Jo, fordi da kommer det masse repsrasjonsceller med blodet som ordner opp i skaden. Men så tar vi mennesker å iser det ned, hvilket minsker blod(reperasjonsceller) til skadestedet............. Så hvis ikke personen er feks under en kamp hvor han/hun må fortsette å spille så godt som mulig burde ikke is brukes. Så dette var altså en test, og ikke et spørsmål? Har hatt nok eksamener for i år, takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.