Gå til innhold

Diagnostikk ved spiseproblemer.

Anbefalte innlegg

Gjest En forvirret sjel

Hei! Jeg har nylig blitt diagnosert med atypisk anoreksi (50.1). Jeg overspiser daglig (det kan være en brødskive eller tre hamburgere), kaster opp mye, har en bmi rett under 16, får ikke mensen, føler meg altfor tykk *sukk*, og teller kalorier som en gal. Hva er atypsik anoreksi egentlig? Hvorfor har jeg ikke blitt diagnosert med bulimi eller anoreksi. Jeg treffer jo egentlig begge kriteriene ganske greit...!?! Føler at folk ikke tar meg på alvor når det putter meg i atypisk anoreksi gruppen. For tykk til å ha anoreksi? For redd for fett til å ha bulimi? *forvirret*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107906-diagnostikk-ved-spiseproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...