siv.ing27 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei! Er blitt sammen med eksen min igjen. Vi var sammen i ca. 8 måneder så var det slutt i litt over et år, dvs. vi har sett hverandre to til tre ganger hver uke i denne perioden også, men vært mer som venner. Men, vi har hatt jevnlig sex med hverandre. Det var jeg som slo opp, da det ble slutt mellom oss. Mente at vi var for forskjellig den gang. Men er blitt mye bedre kjent med henne nå, elsker å være sammen med henne og gjøre ting med henne. Er jeg på besøk hos noen andre, sitter jeg og tenker på hva hun gjør….. Poenget er at jeg får en klump i halsen, når det blir snakk om å bli sammen igjen. Men det er det jeg ønsker, ønsker at vi skal få det fint sammen. Tror jeg er redd for å få et veldig seriøst forhold…. Hva skal jeg gjøre for å overvinne denne frykten, den holder på å drepe meg… Tenker på det hele tiden. Tenker også om huner den rette for meg, om jeg er nok glad i henne osv. Er i tillegg i perioder veldig deprimert, ser ikke lyst på livet. Har vurdert å begynne på antidepresiva for om mulig å få et mer stabilt humør og følelsesliv. Har gått på dette før, men da var jeg ikke sammen med noen. Noen som har noen erfaringer? Tror det er tankemønsteret mitt det er noe galt med, ikke hva jeg føler for henne. Hadde kjærlighetssorg da vi gjorde det slutt… Hva skal jeg gjøre for å tenke mer positivt, kan antidepressiva hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107920-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.