Gå til innhold

Brukte Rohypnol og gikk over til Stilnoct

Anbefalte innlegg

Arbeider nattevakt (hotell) og har brukt Rohypnol. Da sov jeg en 7 timer. pga. R. gikk over på A- resept ville legen jeg skulle prøve Stilnoct, men opplever at den varer kort og jeg våkner alltid opp igjen etter 2 timer. Finnes det et alternativ som er omtrent som Rohypnol ?

Fortsetter under...

Gjest tror det

Rohypnol blir jo regnet som narkotika (a-preparat), og det er vel tvilsomt at du får noe lignende som det hos legen. Får du ikke utskrevet Rohypnol lengre? Det beste alternativet er vel Stilnoct/Zopiclone eller Imovane som er ganske likt, men det er jo innsovningstabletter som mister effekten etter et par timer. Tror ikke det fins noe imellom. Du kan jo prøve vallergan, apodorm eller tolvon som virker lengre, men det gir vel også en sløvende effekt med litt "hangover"

Gjest sol&sommer :-)

Rohypnol blir jo regnet som narkotika (a-preparat), og det er vel tvilsomt at du får noe lignende som det hos legen. Får du ikke utskrevet Rohypnol lengre? Det beste alternativet er vel Stilnoct/Zopiclone eller Imovane som er ganske likt, men det er jo innsovningstabletter som mister effekten etter et par timer. Tror ikke det fins noe imellom. Du kan jo prøve vallergan, apodorm eller tolvon som virker lengre, men det gir vel også en sløvende effekt med litt "hangover"

Har du prøvd kombinasjonen av stilnoct og vallergan?

Bruker selv vallergan og får sove lenge på di visst jeg først sovner

Vallergan fungerer også fint alene dersom du ikke har problemer med selve innsovningen.

Vallergan er heller ikke vanedannende, og en kan selv, innenfor rimeligehetens grenser, regulere doseringen etter behov.

En blir gjerne litt trett timene etter at en har stått opp. For min del har det vært til hjelp å ta medisinene sent på ettermiddagen, i stedet for om morgenen.

Håpe du finner enn medisin du kan bruke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...