Gjest den gule fare? Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei, jeg trodde gulrøtter var fint å knaske på som mellom måltid. Men nå ser jeg at de har veldig høy GI, ergo at de gir høyt blodsukker. Det samme gjelder kålrot. Kan dette stemme? Trodde gulrøtter var ja mat (i moderat inntak da) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei, Det er sikkert forskjellig for rå og kokte gulrøtter! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 De har høy GI når de er kokt, ikke når de er rå. Det er fordi de forandrer struktur når de blir kokt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den gule fare? Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 De har høy GI når de er kokt, ikke når de er rå. Det er fordi de forandrer struktur når de blir kokt. Aha! takk for svar. Godt jeg ikke liker kokte gulrøtter da. Rå derimot er nam nam. Skal ha fiskekaker med rå revne gulrøtter til imorgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.