Gå til innhold

menisk skade


thesaint

Anbefalte innlegg

For to uker siden opererte jeg for innslått minisk og må gå med skinne på foten i 4 uker til. Hvor lenge går d før jeg kan begynne å trene igjen? Kan jeg begynne å spille fotball igjen etter kort tid eller må jeg vente lenge? Kan jeg stå på snowboard i vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For to uker siden opererte jeg for innslått minisk og må gå med skinne på foten i 4 uker til. Hvor lenge går d før jeg kan begynne å trene igjen? Kan jeg begynne å spille fotball igjen etter kort tid eller må jeg vente lenge? Kan jeg stå på snowboard i vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det er ikke godt å si hvor lang tid dette vil ta. Det som er viktig er at du går gradvis og forsiktig tilbake til fysisk aktivitet og trening. Operasjonssted er ofte svekket en periode etter inngrepet, og vil være sårbart i forhold til overbelastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...