Gå til innhold

Ab-Sving


Gjest Ironman

Anbefalte innlegg

Gjest Ironman

Hei!

Jeg har alltidg vært skeptisk til det, men nå har jeg gått i samma fella sjøl:) TV-Shop!

Satt en søndag å så på den der Ab-Sving saken. Garantert six-pack etter noen uker, og det beste av alt kun fem minutter hver dag. Så da var det ikke noe annet å gjøre enn å bestille det fantomet:) Det jeg lurer på er, har noen her noen erfaringer med denne saken? Så veldig lovende ut men det skulle ikke forundre meg om det var en dårlig investering, men de som intet våger intet vinner. Jeg trener på studio men er så lei av å hnge igjen etter en lang treningsøkt for å trene mage, etter en drøy time er ikke motivasjonen på topp lenger. Da er det greit å ha en Ab-Sving hjemme? eller kanskje ikke::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kostholdet gjør magemusklene synlige. Ab-sving gjør de bare større.

Og du vil ha like stor fettforbrenning ved å trene 5 min ekstra på studio som å svinge deg 5 min på Ab'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...