Gå til innhold

Zoloft kontra hypericum


Gjest mandrine

Anbefalte innlegg

Gjest mandrine

Jeg har forsøkt tre forskjellige antidepressiva

(seroxat?, cipramil og nå zoloft), alle gir meg den samme bivirkningen, problemer med å få orgasme. Dette ødelegger min livskvalitet i vesentlig grad. Samtidig hjelper de meg til å fungere bedre sosialt og de hjelper på depresjonen, så den virkningen vil jeg ikke være foruten. Kan jeg forvente å få samme effekt hvis jeg samtidig som jeg slutter med Zoloft begynner med f.eks. Hypericum eller Kira? Finnes det andre ting en kan bruke for å fjerne bivirkningene? Eller er det sånn at en må velge, pest eller kolera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset

Kjære mandrine.

Manglende evne til orgasme er dessverre en kjent bivirkning av antidepressiva. Preparatet Nefadar skal visstnok være noe bedre mht den bivirkningen. Såvidt jeg vet påvirker ikke johannesurt evnen til orgasme, men jeg kan ikke garantere at du får den samme effekten. Husk at all foandring i dene medisiner bør gjøres i samråd med behandlende lege.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...