Gjest trrrish Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg skjønner bare ikke vitsen med at livet gjør så vondt. Smerten og irritasjonen svir inni meg. Hvorfor? Hva er poenget med et sånt liv? Greit nok at det ikke kan være godt hele tiden, men makan da. Hva er dette indre torturen godt for???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108646-hva-er-vitsen-med-at-livet-er-s%C3%A5-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik26 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er nok ingen vits i at livet skal være vondt. Jeg har riktignok funnet noe positivt med angst og depresjoner alikevel. Jeg ser livet i et mer nyansert bilde. Jeg har satt mer pris på ting/situasjoner/steminiger og mennesker på en helt annen måte enn jeg gjor før. Jeg kan lettere sette meg inn i hvordan andre føler siden jeg har opplevd noe av denne "uvirkelig" følsen selv som er vanskelig å forklare. Samt at du blir mer glad i det gode og hvor hærlig livet egentlig er fordi du har opplevd det motsatte. Jeg ville selvsagt ikke foretrukket å hatt det vondt i en tid for å oppleve punktene over, men man må ta med seg det som er å hente i alle situasjoner, ikke sant? Dessuten, jeg trøster meg litt med at jeg tror at å være litt neffor er ganske vanlig hos de fleste, og det skjer som regel mellom 25-39 år tror jeg. Dette er da ikke fakta men min subjektive oppfattelse :-) Det kan godt tenkes ting føles vondt ut mange ganger, men fysøren å mye godt det også er! Ta vare på den følelsen neste gang du får den, gjem den, ta den fram og kjenn på den! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108646-hva-er-vitsen-med-at-livet-er-s%C3%A5-vondt/#findComment-639740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er nok ingen vits i at livet skal være vondt. Jeg har riktignok funnet noe positivt med angst og depresjoner alikevel. Jeg ser livet i et mer nyansert bilde. Jeg har satt mer pris på ting/situasjoner/steminiger og mennesker på en helt annen måte enn jeg gjor før. Jeg kan lettere sette meg inn i hvordan andre føler siden jeg har opplevd noe av denne "uvirkelig" følsen selv som er vanskelig å forklare. Samt at du blir mer glad i det gode og hvor hærlig livet egentlig er fordi du har opplevd det motsatte. Jeg ville selvsagt ikke foretrukket å hatt det vondt i en tid for å oppleve punktene over, men man må ta med seg det som er å hente i alle situasjoner, ikke sant? Dessuten, jeg trøster meg litt med at jeg tror at å være litt neffor er ganske vanlig hos de fleste, og det skjer som regel mellom 25-39 år tror jeg. Dette er da ikke fakta men min subjektive oppfattelse :-) Det kan godt tenkes ting føles vondt ut mange ganger, men fysøren å mye godt det også er! Ta vare på den følelsen neste gang du får den, gjem den, ta den fram og kjenn på den! Alle de som sier at ungdommen er overflatisk, nytelsessyk og bare opptatt av materielle ting, burde lest innlegget ditt. Du viser at det fins unge mennesker som er utrolig reflektert og som har erfart mange sider av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108646-hva-er-vitsen-med-at-livet-er-s%C3%A5-vondt/#findComment-639841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.