Gå til innhold

Hjelp, jeg blir snart gal!

Anbefalte innlegg

Mizz1365380535

Jeg vasker meg og vasker meg og vasker meg...jeg sliter med at jeg synes alt er så møkkete. Dette går utover mitt sosiale liv, og samlivet mitt.

Oppi alt dette er det hundefôret som er det verste. Jeg har nemlig ei venninne som lar hundene sine gå og spise av den billige hunematen sin. Denne er jeg så redd skal inneholde benmel av kugalskap infiserte beinrester.

Når hundene hennes har spist, stikker de alltid både munn og nese borti meg. Jeg blir helt gal og får med en gang følelsen av å måtte vaske meg, dusje osv. Et eneste slit! Men jeg må!

Men kan jeg da bli smittet av den menneskelige utgaven av kugalskap p.g.a dette eller får dette noe konsekvenser i det hele tatt?

Hvor mye benmel må jeg ha i meg for å utvikle "kugalskap"?

Hjelpeløs...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109130-hjelp-jeg-blir-snart-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mizz!

Jeg kan si deg EN ting: du lider av alvorlig tvangslidelse,,hvis du ikke vasker deg kommer det til å skje noe..ikke sant? Men hva kommer til å skje? INGENTING dette må du se å gjøre noe med NÅ- kom deg til psykiater begynn med samtaler i tillegg til medisinering. Dette er noe du må ut av- familien lider sammen med deg. Ikke minst, du skal leve livet ditt til det fulle, hvilket du ikke klarer. Men..jeg er overbevist om at hvis du oppsøker hjelp vil dette gå rette veien- men du må være villig til å gi slipp!

Vil ønske deg LYKKE TIL- dette klarer du!!!

varga1365380532

Hei du:)

Hørtes ikke ut som du har det så greit...Jeg vet det antakelig har liten funksjon dette jeg forteller deg nå, men det er jo sånn det er...håper i alle fall du på et vis får bukt på problemet:)

Ang. hunder...og maten deres:

jeg har jobbet med hund i mange år,har alltid hatt hunder og vanker selvfølgelig i et "hundemiljø". Hundematen her til lands går igjennom så nøye kontroller, at de jeg kjenner som spiser hundemat med hundene sine,aldri har hatt noe ubehag ved det*smiler* Barn har vel i alle tider tatt seg en smak også, og ingen skade skjedd...Vi er nok ikke så ulike våre hunder at maten som skal fremme deres helse, skader vår så alvorlig nei. Hundene i seg selv har jo sitt eget språk,antar du vet det. Når hunder slikker seg om munnen,gjesper,legger ørene bakover og vil opp i ansiktet for å slikke munnvikene dine, så betyr det at de underkaster seg deg. Mange som ikke er overbegeistret for hunder, overser hunder eller ser rett på de, og i de fleste tilfeller vil det få hunden til å "smiske"(hoppe opp i ansiktet på deg for å slikke dine munnviker). Det er nemlig det lederhundene gjør, stirrer i øynene(utfordrer) eller overser(bekrefter lederposisjon) og da må hunden underkaste seg for ikke å få bråk. Det beste å gjøre om man ikke vil ha hundene så tett på seg vil derfor være å gjespe,fukte leppene og se ned til siden.

Ønsker deg lykke til!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...