jente adhd Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Jeg er en kvinne på snart 28 år, fikk diagnisen AD/HD da jeg var 25- bedre sent enn alldrig. Har også slitt fortsatt sliter med tvangstanker/katastrofetenking/depresjon og angst.Jeg har nå fått riktig medisner mot ad/hd- men før jeg fikk det medisinerte jeg meg selv med smertesetillende- måtte derfor på avrusning.Har hatt mannge tøffe tak, har det fortsatt vanskelig.Vil du vite hvorfor? Jeg må lære meg å leve som et normalt menneske- og det hjelper medisinen meg til. Men..når man er vant til å ha problemer så er jeg blitt utrygg når jeg ser at det er faktisk ikke noe farlig som kommer til å skje. Men jeg er KONSTANT PÅ VAKT- for TENK HVIS NOE SKULLE SKJE- JA DA FALLER JEG IKKE FOR HARDT! I bunn og grunn så sliter jeg med å føle på det å faktisk ha det fint..det skjer ikke noe farlig...ingen er ute "etter" meg. Men allikevel så har jeg falt så mange ganger- at jeg faktisk er redd for å leve- DET iseg selv er ganske skremmende. Jeg VIL slutte og være redd..ha antennene mine ute...og jeg har alle forutsetninger. Hvorfor klarer jeg ikke å gi slipp? Setter pris på svar!! Klem fra meg!! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Så du den tråden som ble startet på Bokstavbarn om nytt nettsted for voksne med AD/HD? Kanskje det er noe for deg. Andre voksne som sliter med det samme kan sikkert hjelpe deg bedre. Iallefall bedre enn meg. Lykke til ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.