Gå til innhold

NHD: Har du tid? -Blodprøve/AD-opptak

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Fikk endelig svar på blodprøven jeg tok. (ville finne ut hvordan kroppen min tok opp cipramilen) Resultatene ble sendt fastlegen min. Men han forstod jo ingenting av det han mottok. Må jeg kontakte sykehuset, siden det var der jeg tok prøven? En venn av meg , som er kardiolog, ordnet med blodprøven, men dette er ikke hans felt. Han skrev bare rekvisijonen for at det skulle gå fortere.Dessuten får jeg ikke tak i ham... Hva

gjør jeg nå? Depresjonen ødelegger meg. MÅ vite resultatene fra den prøven. Økningen fra 30-40mg hjalp ingenting. HVA GJØR JEG NÅ?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109232-nhd-har-du-tid-blodpr%C3%B8vead-opptak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det hjelper lite å ta blodprøve om ingen kan tolke den. Ble den forresten tatt korrekt - 12 timer etter siste inntak?

Fastlegen din får ringe laboratoriet eller en psykiater for å få hjelp til å forstå svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...