Gå til innhold

jeg føler meg ikke bra....

Anbefalte innlegg

jeg har sånn angst..men vet ikke hvorfor.... jeg vil flytte smerten..den er umulig og holde ut..smerte smerte smerte..har en stor svart klump i magen...det presser sånn på...føler at ikke medisinene virker.går på 60 mg fontex og 600 mg oferil..og imovane til natten,men det virker ikke..er sliten.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109269-jeg-f%C3%B8ler-meg-ikke-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller. Så er vi to - som om det hjalp noen av oss. Hva som skjer i morgen, vet bare gudene, om de finnes. Jeg vil iallefall ikke tilbake til psykehuset, selv om jeg har en avtale. Det må da være lov å være for syk?

sku ønske det var eg som hadde en avtale på psykhuset i morgen.......telt timer...lykke til-klemmer

Ikke jeg heller. Så er vi to - som om det hjalp noen av oss. Hva som skjer i morgen, vet bare gudene, om de finnes. Jeg vil iallefall ikke tilbake til psykehuset, selv om jeg har en avtale. Det må da være lov å være for syk?

Ulva:-)

Nå må du ikke surre deg bort - du har selv sagt at du mener at du trenger sykehus og medisiner hvis du skal klare hverdagen. Så dra tilbake til sykehuset i morgen - og forsøk å ta i mot den hjelp som tilbys.

Lykke til...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...