Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er plaget av feriemage og skal i sommer på en 3 uker lang ferie nedover europa. Har kommet fram til at dette problemet kun er psykisk, og det går som regel greit (trenger ikke bruke noe form for medikament). men ettersom denne reisen varer såpass lenge tenkte jeg å medbringe noe både mot forstoppelse og diare. Noen tips? Hvordan virker Idoform! :)takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109497-r%C3%A5d-mot-feriemage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be om å få resept hos legen din på DUKORAL som er en drikkevaksine..Eller ring vaksinasjonskontor. Du skal ta den u to doser med minst en ukes mellomrom. Da virker den i en gooood stund.

Ellers så kjøpte jeg noe som heter "Tee Tree Oil" som lukter pyton og som skal brukes til utvortes bruk. Dvs på stikk o.l- Jeg fikk høre at hvis man tok noen få dråper i et vannglass og drakk dette så motvirket dette mageproblemer.. Spør på helsekosten om dette, det gjorde jeg..

Lykke til.

Jeg skal i alle fall pakke sekken full av Idoform, og håpe at det fungerer i år. Jeg får alltid konstant mageknip i varmere strøk, og med fjorårets Spaniatur friskt i minne (med akutt nyrebetennelse rett før jeg dro og greier), vil jeg være føre var denne gangen (reiser 5. juli).

Det er ikke psykisk betinget for min del, jeg tåler bare ikke bakteriefloraen. Tåler ikke springvannet heller, som sies å være absolutt harmløst og trygt å drikke.

Idoform er bra, om nå magen skulle være oppblåst, for løs eller for treg. Prøv det du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...