Gå til innhold

Noen fra Gjøvik her?

Anbefalte innlegg

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Eller folk som er kjent i denne enorme byen?

Hvor ligger utestedet som er nærmest Fjellhallen og hva heter det? Hva slags plass er det?

Gode vibber til den som svarer.

Skrevet

Jeg er ikke derfra , men jeg har et søskenbarn der.

Skrevet

Du er tilgitt

Oops.. Gløymde punktum. Sorry!

Skrevet

Er det pub du mener? Tror det heter Vognskjulet og Stallen??

Det er i såfall vannhull for bermen.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Oops.. Gløymde punktum. Sorry!

Virker planlagt. Dårlig sarkasme.

Jeg vedder på at du spiller bass som Willy Kristoffersen (han i Ole Ivars). Dvs. at du har bassen oppe ved haka.

Skrevet

Virker planlagt. Dårlig sarkasme.

Jeg vedder på at du spiller bass som Willy Kristoffersen (han i Ole Ivars). Dvs. at du har bassen oppe ved haka.

Det var ikkje sarkasme, og eg er villig til å vedde i mot. Eg aner ikkje kven Willy Kristoffersen er. Er han din favoritt?

Skrevet

Stedet heter Tottos og er en slags pub.Stedet ligger et par hudre meter fra Fjellhallen.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Det var ikkje sarkasme, og eg er villig til å vedde i mot. Eg aner ikkje kven Willy Kristoffersen er. Er han din favoritt?

Nei, selvfølgelig ikke. Bassen skal lenger ned. Bruker du plekter?

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Bassen skal lenger ned. Bruker du plekter?

Både og. Who cares?

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Både og. Who cares?

Vel, de forrige innleggene var selvsagt bare tull, men det siste var et teknisk spørsmål av nysgjerrighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...