Gå til innhold

Ble innvitert inn til naboen

Anbefalte innlegg

til et glass vin nå nylig. Av den mannlige delen av et nyinnflyttet ektepar. Nå er kona bortreist et par uker - og jeg tenker som så at gubben er ute etter et lite nypp nå som kona er borte. Tror ikke dere også det? Er jo utenkelig at han rett og slett mente det som en hyggelig gest?? Kjenner de ikke - bare pratet så vidt med de et par ganger på veien ut/inn. Jeg sa altså nei.

Hva hadde du gjort? Må sies at det er en mann i 50-årene - hadde han vært litt yngre hadde jeg jo selvsagt sagt ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110090-ble-innvitert-inn-til-naboen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

16

• Zirine

9

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest singlewoman

Ser han ut som en luring? Det er bare en måte å finne det ut på - ring på og si at du fikk lyst på det vinglasset likevel. Inntil det motsatte er bevist, velger jeg å tro at han hadde "vennligsinnede" hennsikter;-)

Er ikke et knull vennligsinnet?

Annonse

Ser han ut som en luring? Det er bare en måte å finne det ut på - ring på og si at du fikk lyst på det vinglasset likevel. Inntil det motsatte er bevist, velger jeg å tro at han hadde "vennligsinnede" hennsikter;-)

Nja ... om han er en luring , det vet jeg ikke sikkert men en liten flørt kanskje. Så lenge jeg ikke kjenner dem bedre så sier jeg heller nei. Vil jo ikke ha ei drittsur nabokjerring.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du hadde ikke vurdert det en gang? Er jo egentlig litt uhøflig å takke nei da.

Glemte å spørre om hva slags vin det var ....

Få greie på hva slags vin det var.

Jeg fikk tilbud om å selge nestemora mi for en flaske whiskey, og glemte å spørre hvilket merke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...