Zirine Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 Vi vet jo at alle store bedrifter har internavis. Jeg har sittet her å fundert på hvordan internavisen for VG ser ut - om den er like tabloid som dagsavisen. Jeg ser for meg at dette er noen saker som helt klart kunne vært slått opp på førstesiden - med store bokstaver. - Olav Versto skiller seg fra kona etter 34 års ekteskap. Ruller nå rundt med blondine på Plaza mens konen sitter hjemme og gråter. - kvinnene i 3 etg. sjikanerer menn i 5 med pusting og pesing i telefonen - samt oppfordring om å fuck themselves. Ansvarlig redaktør er harnisk over å bli oversett. - Avdekking av illegalt salg av hjemmebrent på julebordet - Forsoving blant de trykkeriansatte fører til 2 dagers stopp i avisleveransene. - Vår alles trofaste og kjælne internkatt Trude er overkjørt av en alkolisert mørkhudet mann, av utenlandsk opprinnelse som støtter tvangsekteskap - hele huset sørger. Les mer om dette på ledersiden, side 1, side 2, side 3 + midten. Muligens, muligens. Hva tror dere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.