Gjest irritert nå Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 er det med pc-en min siden den er så treg? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Lite minne? På tide med defragmentering? 0 Siter
Gjest irritert nå Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 innstallert "oppdateringer" til XP ? Hva er det for noe? 0 Siter
Gjest irritert nå Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Lite minne? På tide med defragmentering? Ja minnet er fult! Og defragmentering, hvor lang tid tar det? 0 Siter
carma Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Ja minnet er fult! Og defragmentering, hvor lang tid tar det? Laaaang tid.. Sett det i gang når du legger deg, så er det klart i morgen. 0 Siter
Gjest irritert nå Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Laaaang tid.. Sett det i gang når du legger deg, så er det klart i morgen. Og du lover raskere maskin? 0 Siter
carma Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Og du lover raskere maskin? Jeg lover ingenting, jeg! ;o) Jeg bare sier at det tar lang tid. 0 Siter
Gjest Gamle Hawkwind Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Om defragmentering ikke funker; sjekk om antivirusprogrammet ditt er oppdatert. Hadde en liten Bugbearinfeksjon her forleden; og PC'en ble virkelig -treg- så lenge det viruset var aktivt. Selvsagt, om du har et oppegående og til enhver tid oppdatert antiviruspakke på maskina; har du neppe virus da - kun om du ikke har det, eller ikke har oppdatert på noen uker du bør se an det som en mulighet. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Og du lover raskere maskin? Du bør minst ha 1 giga ledig på hardisken samt at det ikke er alt for mange tunge programmer som er i bruk. 0 Siter
Gjest irritert nå Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Du bør minst ha 1 giga ledig på hardisken samt at det ikke er alt for mange tunge programmer som er i bruk. 1 giga ledig? hvordan skal jeg rense/fjerne det da? Hva er foreksempel tunge programmer? Syns jeg har slettet og slettet.. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Skal du defragmentere maskinen må du starte den opp i sikkermodus. Ellers blir den aldri ferdig. 0 Siter
Gjest hårek21 Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 kanskje maskinen din lagrer "pop ups" uten at du selv merker det? gå inn på verktøy og klikk på alternativer for internett. gå inn på "slett filer" og trykk ok. i disse temp.mappene lagres det unødvendig reklame fra nettet. alt fra kaker til konkuranser.. så tar du en disk fragmentering...det funket for meg=) sørg også for at virusprogrammet ditt funker good luck 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hva er det for noe? Windows Update Det er én av oppdateringene til XP som dessverre har tregere maskin som bivirkning. Men dette avhenger av at du faktisk har Windows XP på maskina, og at du har kjørt windows update. Du vet om du har gjort dette eller ikke. Men før du begynner å tenke på dette, er de tipsene som de andre har kommet med mye viktiigere (og kanskje også mer sannsynlige) 1)restart maskina 2)defragmenter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.