Gå til innhold

Vi har giftet oss i dag

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè

Hei hei!

Da er det ikke rart jeg ikke fikk med meg noen ting. :o)

Ja, jeg har barn. Har en sønn på snaaart to år og så har jeg en dings i magen som skal sprette frem i slutten av september en gang.

Har dere barn? Små barn?

*har notert meg e-mailadressen*

Min e-mail er [email protected]

Selvfølgelig har dere små barn hvis dere hadde barnedåp samtidlig!?!?!

Sorry, jeg er bare ikke helt meg selv for tiden. Haha!

Har dere mer enn ETT barn da kanskje jeg kan spørre om? *ler rødmende*

Fortsetter under...

Hei hei!

Da er det ikke rart jeg ikke fikk med meg noen ting. :o)

Ja, jeg har barn. Har en sønn på snaaart to år og så har jeg en dings i magen som skal sprette frem i slutten av september en gang.

Har dere barn? Små barn?

*har notert meg e-mailadressen*

Min e-mail er [email protected]

Vi har en gutt som er 7 1/2 mnd. Og Hawkwind har en jente på 5 år fra før. Kan jeg spørre hvilken helsestasjon du går på? Den som ligger ved legesenteret? Der går vi. Kan hende vi har møttes :-) Er ganske sikker på at jeg vet hvor du bor hen også :-) Vi er nesten nærmeste nabo til pizza og video butikken. I kjelleren i huset vi leier leilighet i skal det bli akupunktur,fotterapi og soneterapi. Sender mail jeg!

Høne I Frikassè

Vi har en gutt som er 7 1/2 mnd. Og Hawkwind har en jente på 5 år fra før. Kan jeg spørre hvilken helsestasjon du går på? Den som ligger ved legesenteret? Der går vi. Kan hende vi har møttes :-) Er ganske sikker på at jeg vet hvor du bor hen også :-) Vi er nesten nærmeste nabo til pizza og video butikken. I kjelleren i huset vi leier leilighet i skal det bli akupunktur,fotterapi og soneterapi. Sender mail jeg!

*ler*

Da VET jeg hundre prosent sikkert hvor dere bor. Så koselig. Det tar jo førti sekunder å gå fra vår dør til deres dør. Har dere vært å smugtittet etter noen biler, eller? hehe!

Jeg går på *den* helsestasjonen, ja. Men jeg har lege i Strømmen.

Send meg mail du. Koselig det!

*ler*

Da VET jeg hundre prosent sikkert hvor dere bor. Så koselig. Det tar jo førti sekunder å gå fra vår dør til deres dør. Har dere vært å smugtittet etter noen biler, eller? hehe!

Jeg går på *den* helsestasjonen, ja. Men jeg har lege i Strømmen.

Send meg mail du. Koselig det!

Har ikke gått og tittet etter nå nei, men jeg har lagt merke til de bilene du nevnte i tidligere innlegg når jeg har gått tur forbi der du og familien din bor. Du har fått mail nå, med bilde av lillegutten og av mamma'n og pappa'n :-)

Bruker bryllupsdagen sin på å skrive innlegg på DOL syns jeg var litt drøyt..

Snakk om å være avhengig.. Bryllupsdagen skal ikke brukes til å chatte på internett!

Vi kula'n ned med å skrive litt på DOL, og bryllupsnatten ble det faktisk bare søvn. Det er ikke dermed sagt at man ikke kan ta det igjen litt senere :-) En annen ting er at vi kjenner en del her fra DOL, og syntes at det var den beste måten å få sagt til folket hva som har skjedd. Vi ble kjent via DOL, og som jeg skrev til en annen person her: Ett ekte DOL bryllup, og en ekte DOL baby :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...