Gjest Stabilo Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hei Går og lurer på å kjøpe hvitevarer til nytt hus i Sverige. I første omgang innhente pristilbud. Noen erfaringer rundt dette? Anbefalte merker på innebygget komfyr, keramisk platetopp og enkelt gassbluss? Ønsker stekovn med varmluft, grill og gratineringsfunksjon. Ikke induksjon på koketoppen. Noen??? 0 Siter
Gjest Svada Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ja, men husk beløpsgrensa ved innførsel, så du ikke får en overraskelse i tollen. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ja, men husk beløpsgrensa ved innførsel, så du ikke får en overraskelse i tollen. Og så er ikke valutaen like fordelaktig som for kort tid tilbake. Men jeg vil fortsatt tro det kan være noe å spare. Men undersøk som Svada sier beløpsgrenser og evt. andre regler som måtte gjelde. Jeg vil tro det kan være svar på sånt på http://www.toll.no 0 Siter
fresja Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ligger huset i Sverige (men der misforstod jeg nok), ville jeg kjøpt hvitevarer i Sverige. Er huset i Norge, ville jeg kjøpt i Norge. Du vil nok få høye fraktutgifter, bor du langt fra svenskegrensen. Videre kan det oppstå problemer når du skal ha apparatet raparert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.