Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise for noe godt en regnfull St. Hansaften?

Skrevet

regnfullt!? *ser ut på sol og tjuenoe grader* :P

blir vel grillmat og bakt potet.

Skrevet

regnfullt!? *ser ut på sol og tjuenoe grader* :P

blir vel grillmat og bakt potet.

åhh, misunnelig!

Høne I Frikassè
Skrevet

Ovnsbakte hvitløksgratinerte potetbåter, løvbiff, bearnaise og en lei salat. Og så skal jeg skeie ut med en Munkholm. Og ostekake. Og is med bær og masse saus.

Etegildet starter straks. Halvtimes tid. Gleder meg som en liten unge. ;p

Skrevet

Hehe.... Det blei en boks Spaghetti ala Capri på meg gitt.

Sitter her i joggebuksa, og har tenkt å bli sittende resten av kvelden!

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg skal ha helstekt indrefilet med alt tilbehør. Utstrakt bruk av Ruccola salat og hvitløksdressing, soyastekte champignonger og masse annet digg.

Gjest Søren også
Skrevet

Regner for mye til å grille! Det var det vi hadde regnet med. Ikke koselig å dra noe sted i regnet heller. Ikke noe bål.

Så nå er det en Grandiosa i ovnen. det var det.

Skrevet

Regnet holdt seg heldigvis unna, men det ble grillet pølser og karbonader på jobben isteden for kveldsmåltid innendørs. En av brukerne hadde bakt kake, det ble servert iste og kaffe, og det var riktig så hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...