flowy Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hva skal dere spise for noe godt en regnfull St. Hansaften? 0 Siter
mAd Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 regnfullt!? *ser ut på sol og tjuenoe grader* blir vel grillmat og bakt potet. 0 Siter
flowy Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Skrevet 23. juni 2003 regnfullt!? *ser ut på sol og tjuenoe grader* blir vel grillmat og bakt potet. åhh, misunnelig! 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Ovnsbakte hvitløksgratinerte potetbåter, løvbiff, bearnaise og en lei salat. Og så skal jeg skeie ut med en Munkholm. Og ostekake. Og is med bær og masse saus. Etegildet starter straks. Halvtimes tid. Gleder meg som en liten unge. ;p 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Hehe.... Det blei en boks Spaghetti ala Capri på meg gitt. Sitter her i joggebuksa, og har tenkt å bli sittende resten av kvelden! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Jeg skal ha helstekt indrefilet med alt tilbehør. Utstrakt bruk av Ruccola salat og hvitløksdressing, soyastekte champignonger og masse annet digg. 0 Siter
Gjest Søren også Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Regner for mye til å grille! Det var det vi hadde regnet med. Ikke koselig å dra noe sted i regnet heller. Ikke noe bål. Så nå er det en Grandiosa i ovnen. det var det. 0 Siter
Line Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Regnet holdt seg heldigvis unna, men det ble grillet pølser og karbonader på jobben isteden for kveldsmåltid innendørs. En av brukerne hadde bakt kake, det ble servert iste og kaffe, og det var riktig så hyggelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.