Gå til innhold

Edderkopp i støvsugern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

23

• Ulv I Faarikaal

13

• Zirine

8

• rufsetufsa

5

Jeg pleier å sette støvsugeren ut på verandaen etter sånne overfall, så gjør enten det eller skift støvsugerpose.

Jeg tør da ikke skifte støvsugerpose!!!!

Det er så rart, jeg har kraftig edderkoppfobi. Også er jeg så innmari glad i dyr. Det er en dårlig kombinasjon.

Resultat: Jeg får klump i halsen hver gang jeg forsøker å avlive en edderkopp. Jeg ser hvordan den desperat klamrer seg til livet, og jeg ser at den har sjel.

Nå fikk jeg sagt det også, og nå føler jeg meg fjollete fordi jeg sa det.

Kanskje jeg bør konvertere til buddhismen? Forresten, det er nok å tro på Gud og at han skapte edderkoppen. (Men hvorfor gjorde han det?)

Annonse

Jeg har teipa åpningen!

Tror du den kan komme seg ut andre steder?

Håper den er hyperallergisk mot støv.

*hehe*

Nei, det tror jeg ikke den gjør :)

Jeg foreslår at du teiper et bilde av Siv Jensen i enden på slangen - da tør den hvertfall ikke komme ut. OM den mot formodning likevel skulle gjøre det, så vil du se at den spyr og er svært forkommet ....

*hehe*

Nei, det tror jeg ikke den gjør :)

Jeg foreslår at du teiper et bilde av Siv Jensen i enden på slangen - da tør den hvertfall ikke komme ut. OM den mot formodning likevel skulle gjøre det, så vil du se at den spyr og er svært forkommet ....

Ja, jeg kan klistre et bilde av a'Siv utenpå teipen.

Eller forresten, Steinar Bastesen tar jeg. Da tenker jeg eddie direkte tar repern inni støvet!

PS. Er du også bittelitt redd sånne?

Jeg har teipa åpningen!

Tror du den kan komme seg ut andre steder?

Håper den er hyperallergisk mot støv.

Jeg synes du skal kaste støvsugeren din på dynga, og kjøpe deg en ny en i stedet. For sikkerhetsskyld. En veit jo aldri, edderkoppen lever nok godt der inne i posen, og til slutt blir den så stor (og sterk) at den ikke får plass der inne lenger. Tenk hva den kan komme til å gjøre da! *iiiiik*

Ja, jeg kan klistre et bilde av a'Siv utenpå teipen.

Eller forresten, Steinar Bastesen tar jeg. Da tenker jeg eddie direkte tar repern inni støvet!

PS. Er du også bittelitt redd sånne?

Ja, erru gærn. Jeg betaler ungene en 5'er for hver edderkopp de klarer å kverke. De er litt redd selv også, så i dag måtte jeg øke til 10 kr.

*sukk* :)

Jeg synes du skal kaste støvsugeren din på dynga, og kjøpe deg en ny en i stedet. For sikkerhetsskyld. En veit jo aldri, edderkoppen lever nok godt der inne i posen, og til slutt blir den så stor (og sterk) at den ikke får plass der inne lenger. Tenk hva den kan komme til å gjøre da! *iiiiik*

*hehe*

Det der er sånne ting som JEG vurderer :)

Ja, erru gærn. Jeg betaler ungene en 5'er for hver edderkopp de klarer å kverke. De er litt redd selv også, så i dag måtte jeg øke til 10 kr.

Huff da. Men 10kr er det jo også verdt!

Du vet jo godt at det ikke er uansvarlig av deg eller at du ikke setter dem i reell fare.

Døm æ jo itte fali'e. Eller?

Annonse

Pappa Bjørn

Dersom du åpner opp til motoren på støvsugeren er det en dings du kan snu på så den blåser i stedet. Da kan du fyre opp grillen på utsiden og sette på full blås. Da skulle nok krypet få seg en ordentlig rundtur i støvsugeren for deretter å brenne i helv.......Grillen!

Tilkall terrorgruppa, de sprenger støvsugern med en 11 kgs hesjeladning. Litt av huset går sikkert med også.

Eller ta ut posen og rist den ut i naturen hvor den hører til :)

Jamen tror du ikke at den har fått så mye støv i lungene sine at den er død nå?

huh???

Jeg liker edderkopper som dør lett.

Dersom du åpner opp til motoren på støvsugeren er det en dings du kan snu på så den blåser i stedet. Da kan du fyre opp grillen på utsiden og sette på full blås. Da skulle nok krypet få seg en ordentlig rundtur i støvsugeren for deretter å brenne i helv.......Grillen!

Den hadde vært saftig og fin på grillen. Den hadde rimelig mye kjøtt på sidebeina.

Men jeg har ikke pakket opp kulegrillen ennå, dessuten regner det og, - -

Ulv I Faarikaal

Unnskyld meg, men er det ikke litt upraktisk å ha insektfobi ?

Den største som fins i Norge er korsedderkoppen, den kan bite, og det er som et vepsestikk. Men først gjør den sitt ytterste for å stikke av. Det farligste insektet er flåtten med sin infeksjonsfare, selv om det er sjelden det skjer en infeksjon.

Den siste jeg så satt Dypt begravd i tissen på en 12-årig speidergutt. Mormora fikk jobben med å fjerne flåtten. Foreldrene lurte på om det var nødvendig å utsette barn for livsfare i speidern. For meg hørtes det på dem ut som guttungen hadde blitt spist av en løve eller no sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...