Gå til innhold

Edderkopp i støvsugern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleskebillene og larvene demses er jo noen idioter.

Edderkoppen derimot, er lynende intelligent!!!

*hutre*

hihi.

De er iallefall virkelig et syn når de faller på rygg.

Men jeg har på en måte innbildt meg at de døde inni der. På vei inn. De tåler visst ikke stort.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

23

• Ulv I Faarikaal

13

• Zirine

8

• rufsetufsa

5

Skrevet

I morges fant jeg frøken edderkopp stående midt på veggen i gangen (2 m fra støvsugeren) - med ETT BEIN MINDRE! Altså en stor og kraftig 7-benet edderkoppskikkelse!

Tok en hard, flat sko og vips fikk den sprukket kropp og mistet mange flere ben ---> D-Ø-D.

PS. Jeg kan altså ikke garantere at det er samme edderkopp som jeg støvsugde, men håper jo selvsagt det. For det er da vel ikke så mange edderkopper i denne leiligheten (med utgang hage...)?

Tillegg: Erfaringsvis er ikke edderkoppsesongen slått til for fullt ennå. Verst i august/september. Svelg.

Skrevet

Gardenaslange, kan bli opptil 50 meter lang.

Enda lenger, med skjøtestykke. :-)

Skrevet

Eller helten klatrer oppå skuldra hennes igjen og skriker enda høyere ?

Ja, da er det vel ingen helt hun har skaffet seg. Da bør han enten ha mye penger, eller være veldig god i senga. Eller begge deler... *s*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, da er det vel ingen helt hun har skaffet seg. Da bør han enten ha mye penger, eller være veldig god i senga. Eller begge deler... *s*

Ingen er perfekte, selv ikke helter.

Jeg har stått og tatt i mot svære tøffe mannfolk, eldre yrkesbefal, med blod- eller sprøyteskrekk, før de går i gulvet, likbleike og svimt av. Gjelder å dempe før de slår hue i gulvet.

Skrevet

Ikke vær så redd disse småkrypene da, de har aldri gjort deg noe som helst. Jeg er helt sikker på at du aldri har opplevd å bli bitt eller noe. Ikke har du noen du kjenner som har blitt bitt heller.

Som ulven påpeker er det fullt av dem i gresset. Når jeg går i halvmeter høyt gress kan jeg se de hoppe rundt når du sleper bena litt. De fleste av disse er små og svarte. De har aldri gjort meg det døyt:-))

Men jeg skal jo innrømme at det er lite pene, men farlige er de ikke og derfor ikke noe å ta helt av for.

Støvsuger posen din kan du trygt skifte selv og jeg skal garantere deg at du fortsatt lever i kveld også:-))

Skrevet

Ikke vær så redd disse småkrypene da, de har aldri gjort deg noe som helst. Jeg er helt sikker på at du aldri har opplevd å bli bitt eller noe. Ikke har du noen du kjenner som har blitt bitt heller.

Som ulven påpeker er det fullt av dem i gresset. Når jeg går i halvmeter høyt gress kan jeg se de hoppe rundt når du sleper bena litt. De fleste av disse er små og svarte. De har aldri gjort meg det døyt:-))

Men jeg skal jo innrømme at det er lite pene, men farlige er de ikke og derfor ikke noe å ta helt av for.

Støvsuger posen din kan du trygt skifte selv og jeg skal garantere deg at du fortsatt lever i kveld også:-))

:-)

Takk. Jeg vet det jo godt. Fobien er urimelig, slik de fleste fobier er, og ler jo litt av meg selv. Men jeg blir altså lammet og redd når jeg ser en sværing. Jeg har meg selv stadig i små terapier, f.eks har vendt meg til edderkopper og blir ikke redd av de som er mindre en 1 cm i diameter. (med bein selvsagt)

Dessuten er det terapi å snakke om det, motta beroligende informasjon (som her fra deg!) eller utveksle erfaringer med andre med fobi; selv om det kan øke hysteriet! :-)

Jeg syns det er litt komisk på et vis, midt oppi frykten altså!

Skrevet

:-)

Takk. Jeg vet det jo godt. Fobien er urimelig, slik de fleste fobier er, og ler jo litt av meg selv. Men jeg blir altså lammet og redd når jeg ser en sværing. Jeg har meg selv stadig i små terapier, f.eks har vendt meg til edderkopper og blir ikke redd av de som er mindre en 1 cm i diameter. (med bein selvsagt)

Dessuten er det terapi å snakke om det, motta beroligende informasjon (som her fra deg!) eller utveksle erfaringer med andre med fobi; selv om det kan øke hysteriet! :-)

Jeg syns det er litt komisk på et vis, midt oppi frykten altså!

Da får du skifte pose i dag og se på det som ett strikkhopp du har lyst til å gjennomføre, men kanskje ikke tør helt.Tøy grensene dine litt))

Du kommer ikke til å se en eneste edderkopp om du skifter posen, garantert.

Kom igjen nå:-))

Skrevet

Da får du skifte pose i dag og se på det som ett strikkhopp du har lyst til å gjennomføre, men kanskje ikke tør helt.Tøy grensene dine litt))

Du kommer ikke til å se en eneste edderkopp om du skifter posen, garantert.

Kom igjen nå:-))

Urk!!!

Men - men - - Den er jo ikke full!!!! Jeg har ikke handsker som er lange nok, heller ingen kjeledress!!??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...