Gjest Åsinemor Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Er det noen som har et dikt om vennskap på lager? Har en veldig god venn som har bursdag og skulle gjerne skrevet noe fint på kortet hennes. Og nå mener jeg noe skikkelig lyrikk og ikke noe hjemmesnekrete greier ) 0 Siter
Haleh Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Her er et forslag, men det er på engelsk: "Friendship If you want me to feel sorry for you I am not able to even if I want to but if you truly suffer in pain I will suffer endlessly with you If you want me to walk the path for you I am not able to even if I want to but if you walk it yourself in struggle I will walk along beside you If you want me to blindly admire you I am not able to even if I want to but if you silently go the lonesome path I will truly admire your courage" Jeg fikk dette av bestevenninna mi. Teksten minner litt om Bjørn Eidsvågs "Eg Ser". 0 Siter
Gjest Åsinemor Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Her er et forslag, men det er på engelsk: "Friendship If you want me to feel sorry for you I am not able to even if I want to but if you truly suffer in pain I will suffer endlessly with you If you want me to walk the path for you I am not able to even if I want to but if you walk it yourself in struggle I will walk along beside you If you want me to blindly admire you I am not able to even if I want to but if you silently go the lonesome path I will truly admire your courage" Jeg fikk dette av bestevenninna mi. Teksten minner litt om Bjørn Eidsvågs "Eg Ser". Takk for et nydelig dikt! Vet du hvem som har skrevet det? 0 Siter
soleil Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Fikk et kort med denne teksten en gang: Venner. Da venner ble til var tanken ganske klar. For venner har noe i seg som ingen andre har. De har en hånd som hjelper (?), de lytter og forstår. De viker ikke unna, men blir når andre går. bla bla...' Husker ikke hele. Men du finner det sikkert i bokhandelen. 0 Siter
Haleh Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Takk for et nydelig dikt! Vet du hvem som har skrevet det? Nei, dessverre.Venninna mi skriver en del dikt så det kan hende hun rett og slett har skrevet det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.