Gå til innhold

Hvor er slanke plasteret mitt ?

Anbefalte innlegg

Gjest Hastehaste
Skrevet

Jeg har kjøpt meg slankeplaster og skulle starte med godt mot i dag. Men pakken med innhold er sporløst forsvunnet !! Noen med spesielle evner som kan gi meg et hint ?

Jeg må klistre det på før frukost og magen begynner å romle nå !!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

S l a n k e p l a s t e r ?

Nå tuller du. Du har ikke _kjøpt_ det ?

Gjest papirtiger
Skrevet

Selv om du slanker deg må du spise.. Og frokost er dagens viktigste måltid.

Gjest littslemidag
Skrevet

Når du finner de; kan du klistre på flere da, slik at du f.eks. ikke trenger å spise før fredag? Eller virker de ikke sånn? Utrolig praktisk måte å komme ut av tidsklemma på!

Gjest bandagisten
Skrevet

Bruk vanlig Norgesplaster og klistre det over munnen. Like effektivt!

Skrevet

Når du ser noen som er blitt mistenkelig slanke i din nærhet, vet du hvor plasteret har tatt veien.......

Gi beskjed når du har tatt av noen kilo da, så vi får avkreftet at det ikke virker.

Skrevet

Når du ser noen som er blitt mistenkelig slanke i din nærhet, vet du hvor plasteret har tatt veien.......

Gi beskjed når du har tatt av noen kilo da, så vi får avkreftet at det ikke virker.

Man forbrenner i hvertfall noen kalorier mens man leter etter det..

:-)

Skrevet

Bruk vanlig Norgesplaster og klistre det over munnen. Like effektivt!

*Fnis* Sannsynligvis er det mye mer effektivt.

Slankeplaster.... Man skal høre mye... *Rister på hodet*

Skrevet

S l a n k e p l a s t e r ?

Nå tuller du. Du har ikke _kjøpt_ det ?

Det er nå du skal tilby dine eminente slankesåler. Så kan hun GÅ ned i vekt mens hun leter etter slankeplasteret..

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er nå du skal tilby dine eminente slankesåler. Så kan hun GÅ ned i vekt mens hun leter etter slankeplasteret..

Slankesålene virker de. Man går 25 km pr dag med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...