Gjest Hastehaste Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har kjøpt meg slankeplaster og skulle starte med godt mot i dag. Men pakken med innhold er sporløst forsvunnet !! Noen med spesielle evner som kan gi meg et hint ? Jeg må klistre det på før frukost og magen begynner å romle nå !! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 S l a n k e p l a s t e r ? Nå tuller du. Du har ikke _kjøpt_ det ? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Selv om du slanker deg må du spise.. Og frokost er dagens viktigste måltid. 0 Siter
Gjest littslemidag Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Når du finner de; kan du klistre på flere da, slik at du f.eks. ikke trenger å spise før fredag? Eller virker de ikke sånn? Utrolig praktisk måte å komme ut av tidsklemma på! 0 Siter
Gjest bandagisten Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Bruk vanlig Norgesplaster og klistre det over munnen. Like effektivt! 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Når du ser noen som er blitt mistenkelig slanke i din nærhet, vet du hvor plasteret har tatt veien....... Gi beskjed når du har tatt av noen kilo da, så vi får avkreftet at det ikke virker. 0 Siter
soleil Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Når du ser noen som er blitt mistenkelig slanke i din nærhet, vet du hvor plasteret har tatt veien....... Gi beskjed når du har tatt av noen kilo da, så vi får avkreftet at det ikke virker. Man forbrenner i hvertfall noen kalorier mens man leter etter det.. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Bruk vanlig Norgesplaster og klistre det over munnen. Like effektivt! *Fnis* Sannsynligvis er det mye mer effektivt. Slankeplaster.... Man skal høre mye... *Rister på hodet* 0 Siter
soleil Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 S l a n k e p l a s t e r ? Nå tuller du. Du har ikke _kjøpt_ det ? Det er nå du skal tilby dine eminente slankesåler. Så kan hun GÅ ned i vekt mens hun leter etter slankeplasteret.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Det er nå du skal tilby dine eminente slankesåler. Så kan hun GÅ ned i vekt mens hun leter etter slankeplasteret.. Slankesålene virker de. Man går 25 km pr dag med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.