Gå til innhold

100 000 i baksmell - STEMTE IKKE

Anbefalte innlegg

Gjest stemmer dette???

Heldigvis.. Mannen min har ringt og fått oppklart "marerittet" Hun lager et vedtak som sier at dette er feil..

PS mannen min har ikke sovet stort i natt....Jeg sov for jeg skjønnte at dette måtte være en feiltagelse,

Men det er klart det var et sjokk!!

Takk for oppmuntringen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110372-100-000-i-baksmell-stemte-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Enda godt det ikke stemte. Men nå er vel dere så glade for dette at dere betaler min restskatt på 6.000 kroner med ett stort gliz??

Betaler nesten 14000 i skatt hver måned og så får jeg jaggu 6.000,- baksmell......faen....

Slå a' _litt_ for kjente da.

Enda godt det ikke stemte. Men nå er vel dere så glade for dette at dere betaler min restskatt på 6.000 kroner med ett stort gliz??

Betaler nesten 14000 i skatt hver måned og så får jeg jaggu 6.000,- baksmell......faen....

14.000,- i skatt hver mnd? I huleste for slags månedslønn har du da?

Gjest Solist

14.000,- i skatt hver mnd? I huleste for slags månedslønn har du da?

Er det så mye da? Med 50% trekk tilsvarer det en årslønn på 336000 - det er da ingen kjempelønn?

Betaler dere andre så mye mindre? (Jeg må ut med godt over det dobbelte hver måned, lurer på om jeg er kraftig lurt!)

Er det så mye da? Med 50% trekk tilsvarer det en årslønn på 336000 - det er da ingen kjempelønn?

Betaler dere andre så mye mindre? (Jeg må ut med godt over det dobbelte hver måned, lurer på om jeg er kraftig lurt!)

jo - det er en kjempelønn - sånn som de i Oslo får :-)

Annonse

Men er det noen som betaler 50% i skatt av 336.000 da??

14.000,- er faktisk over 3000,- mer enn jeg har utbetalt i mnd det... Jobber riktignok bare 80%, men jeg betaler 4000,- i skatt hver mnd alikevel. Fikk tilbake 2000,- på skatten i år.

Gjest Solist

Men er det noen som betaler 50% i skatt av 336.000 da??

Hm... der har du et poeng! (Nå var det ikke meningen å "oute" lønna di, den påvirkes sikkert av en rekke fradrag og andre poster likevel, bare å synliggjøre det ikke var et så voldsomt beløp å betale i skatt.).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...