Høne I Frikassè Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Hei og hopp! Jeg har et spørsmål angående likningen min. La oss ta enkle tall slik at det blir enklere å ha med å gjøre: La oss si at utliknet skatt for 2002 var 100.000,-. Hvis min inntekt ikke forandrer seg, (VET den ikke gjør det noe nevneverdig) jeg har de samme fradragene og ikke noe gjeld i 2003 - er det da å anta at jeg skal betale 100.000,- i skatt for i år også? Grunnen til at jeg lurer, er om jeg skal sette opp skattetrekket mitt resten av året eller om jeg skal la det være som det er. For ordens skyld - jeg fikk 3.500,- tilbake på skatten. Men for å ikke komme _dårligere_ ut neste år hva gjelder oppgjøret så lurer jeg på om jeg skal la alt være som det er. Takker for svar ) 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Du vil nok få mindre renter i år enn i fjor. Har du mest renter på lån, får du mer skatt, har du mest på bankinnskudd får du mindre skatt. Fordel av egen bolig pleier øke hvert år. I den rettledningen som fulgte med skatteutkastet i vår, stod der endringer fra 2002 til 2003, mon tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.