Gjest sol&sommer :-) Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Dethar jeg. Firmaet skriver at de kun har fått lov til å innføre 350 kurer til landet, og at en av dem er reservert nettopp til meg. Noen flere? Lurer på hvor seriøse de er. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Hahahaha! Faren med den er at spiser man for mange, forsvinner man helt. 0 Siter
Gjest Vips borte Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Faren med den er at spiser man for mange, forsvinner man helt. Flott, jeg kjenner et par stykker som kunne trenge å forsvinne. 0 Siter
Gjest sorryisthename Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 De er neppe seriøse i det hele tatt. De bruker jo de mest kjente triksene i markedsføring (ikke at de er alene om det): Vi har kun, skynd deg før, vi har reservert kun for deg, vi har bare, tilbudet gjelder kun de som har mottatt dette brevet og jeg regner med at de bruker fornavnet ditt i annenhver setning. De er ikke annerledes enn andre - dette er markedsføring med 1 tanke bak. Ikke få deg slank - men tjene penger på deg..... Sorry.... 0 Siter
spirito Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Faren med den er at spiser man for mange, forsvinner man helt. Og tar man overdose, blir man vrengt. ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Og tar man overdose, blir man vrengt. ;-) Aha ! Men er det no' pent a' ? 0 Siter
favn Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Så heldig du er! Mange misunnelige ute og går nå. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 De er neppe seriøse i det hele tatt. De bruker jo de mest kjente triksene i markedsføring (ikke at de er alene om det): Vi har kun, skynd deg før, vi har reservert kun for deg, vi har bare, tilbudet gjelder kun de som har mottatt dette brevet og jeg regner med at de bruker fornavnet ditt i annenhver setning. De er ikke annerledes enn andre - dette er markedsføring med 1 tanke bak. Ikke få deg slank - men tjene penger på deg..... Sorry.... Lommeboka blir slankere. 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har iallfall fått tilbud om flere andre slankepiller. Noen er forsiktige og lover 10 kg pr år, amdre lover 30 kg på en måned. 0 Siter
spirito Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Aha ! Men er det no' pent a' ? Estetisk ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Lurer du på hvor seriøst dette er? Det er vel ikke stort å lure på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.