Gå til innhold

Tupperware-brødboks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har den, og den er veldig bra. Brødet holder seg godt, og den er lett å holde ren.

Hos oss er dessverre problemet at vi har for lite plass i skapet, derfor får jeg ikke brukt den så mye som jeg skulle ønske...

Hvor bor du? Du kan gjerne kjøpe min til en billigere penge enn ny. Den er som ny, bare brukt noen uker (før jeg fant ut at jeg måtte ha mer plass til noe annet). Jeg bor i Ullensaker/Akershus.

[email protected]

hilsen

Ja. - den holder brødet ferskt lenge - og så uten den bæreposen man som regel putter brødet i - og i følge et av programmene til FBInspektørene - så var ikke disse posene bra for matvarer - fordi de ikek var produsert for annet enn å bære varer hjem i - og kaste søppel i.

Vi har vår på benken ved siden av vasken - og den er lett å tømme brødsmulene ut av.

Nå er ikke jeg så glad i sånn "plastikk" framme på benkene- men jeg får tåle å ha den der, i og med at den funker! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...