Gjest studerende studine Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Hva slags skole går du på? Høyskole, universitet eller hva? Og hva slags skolesekk/veske har du? Jeg har en sort skinnsekk, men føler meg litt "utdatert" Hva bruker du å putte bøkene dine i? 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Jeg prøver å ikke drasse med meg bøker over alt. Så jeg har en stor veske som jeg går og bærer tingene mine i. Jeg har bokskap på skolen hvor bøkene mine ligger. 0 Siter
Tornerose Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Studerer på universitetet, bruker en svart Microsoft-ryggsekk (aner ikke hvilket stoff det er). Vanligvis bruker jeg bare veska mi, leser hjemme og trenger bare noe å skrive på til forelesningene og da tar jeg ikke med meg en hel sekk. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Universitet, ransel med "bli blodgiver" logo. Prøvde veske en stund, men ryggen liker ikke å bære tunge ting på bare en side. 0 Siter
Gjest lurer litt her og der Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Svart og grå Bergans sekk. Høyskole. Får en sekker på høyskolen i Oslo om du går der? Jeg vet at enkelte steder deler de ut enkle skolesekker første skoledagen. 0 Siter
Zelig Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Universitet. Veske/bag -fordi bøkene stort sett ligger igjen på skolen i skap/lesesalsplass, eventuelt leser jeg hjemme. Bærer ikke frem og tilbake. Bruker min vanlige veske som er en beige semsket skinnveske. Eller en større bag fra cK. Liker ikke sekk. 0 Siter
Gjest Foxxy Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Jeg går på høgskolen i Stavanger. Der selger de svarte , ganske gode sekker på biblioteket. Med "Høgskolen i Stavanger" logo på. 0 Siter
spirito Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Sort skulderbag i vevd nylon. Sånn man får i bokhandelen når man kjøper bøker ved skolestart ;-D 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Da jeg begynte på BI fikk jeg sekk i gave av kona. Det var en ryggsekk/veske med en stropp som går på tvers over brystet me borrelås. Den var fra Jack&Jones og var ganske hendig. 0 Siter
Gjest her er svar Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Får en sekker på høyskolen i Oslo om du går der? Jeg vet at enkelte steder deler de ut enkle skolesekker første skoledagen. HiO selger sorte sekker. Tror de koster 169! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.